LoTjEeExXx_ schreef:haaii.... heeft iemand al een bevestigings brief gehad??Jaaaa, volgensmij wel Welke week ga jij ?
week 35 ik heb me al meer dan een maand geleden ingeschreven en ook al aanbetaald, maar ik heb nog steeds geen bevestiging....
LoTjEeExXx_ schreef:week 35 ik heb me al meer dan een maand geleden ingeschreven en ook al aanbetaald, maar ik heb nog steeds geen bevestiging....Bel er anders even heen , of stuur een mailtje
Zou ik wel doen ja, ik heb een mail gehad.Vond het nog grappig dat ze er in gezet hebben dat je als je een halster hebt die mee moet nemen.
lina1998 schreef:Omdat ik met eigenpaard kom, zou wel heel erg vaag zijn als ik geen halsters hebOohh, vandaar ! Ik dacht al..
Huisjes voor 8 personen (1 6 geloof ik en 1 meer dan 8 als ik het goed heb) en dan 4 stapelbedden, een eigen aanrecht met kastjes en een gootsteen en een eigen badkamer met toilet, douche en wastafel
Waaauw, inderdaad! Je gaat in de meivakantie toch? Weet je al op wie je wil rijden? Of heb je nog geen foto's ofzo gezien van de paarden/pony's?
Jaa! Ik wil graag op MJ! Is die er nog? HOOP VAN WEL!! Wat is zijn karakter? En wat is het karakter van Floris?
Mj is er nog, geloof ik Een pittige vlotte pony, maar als je met m overweg kan schijnt ie heel leuk te zijn! Floris is een tijdje geleden al verkocht...