Hahahaa wie had dat nou gedacht!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hahahaa wie had dat nou gedacht!!!

_Natasja_ schreef:Kiimm_ schreef:Zijn er hier nog toevallig mensen van Hippisch Centrum La Grande? Had begrepen dat er daar ook 3 van door zijn.
Hoe weet jij dat??
_Linn_ schreef:Ik dacht idd ook niet dat ik eerste zou zijn, heb 117,5....en me cijferlijst zijn 6.5, 7 en 7,5.....dus ook niet onwijs hoog ofzo...denk dat dan het niveau van mijn categorie zondag niet zo hoog was...
winnietje3 schreef:Denk ook verschillend per jury want heb eens voor de gein de uitslagen op de fnrs site bekeken en bij de ene regio kwamen meer hogere scores voor en bij de ander niet hoger als 120 oid (wat ook nog steeds goed is!)
Blijft mensen werk he
(jaja, daar ben ik weer!). Afgelopen weekeinde heb ik gemiddeld lager gepunt dan het eerste weekeinde. Ik had echt nog wel wat hogere cijfers in mijn tas zitten, maarja, ruiters moeten ze wel verdienen willen ze er uit komen he?
)
(jaja, daar ben ik weer!). Afgelopen weekeinde heb ik gemiddeld lager gepunt dan het eerste weekeinde. Ik had echt nog wel wat hogere cijfers in mijn tas zitten, maarja, ruiters moeten ze wel verdienen willen ze er uit komen he?[/quote]Amira_ schreef:MyLittleLove schreef:marus? Bij ons was dat 'Naar, rust.'
Naar rust zou best kunnen hoor, maar hoe onze instructrice het uitsprak klonk het als Marus.altijd eigenlijk als ze dat zegt.
Maar als je moet galopperen op commando zeggen ze toch niet naar rust, dat is toch raar