Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simoon__ schreef:ik had vandaag regiofinale in Emmeloord (thuiswedstrijd). Zat ok met nog 2 meiden in organisatie team, dus was een lange dag.. Gelukkig hadden we maar heel weinig starts! Zelf moest ik ook rijden in Categorie 4.. en ik was uiteindelijk 1ste en doooor dus!![]()
Ik moest op Speedy, erg fijn paard.. Maar na het afgroeten kwam de jury en die zeiden dat we nog een stukje moesten rijden! En toen moest ik op de fries, nou dat paard zit dus echt niet lekker! En ik dacht nu heb ik het vast verpest door dat ik op dat paard veel minder zit, was er ook echt wel wat kwaad over later.. maar door peptalk van die mensen ging ik het wel wat inzien waar het nou op sloeg.. nouja uiteindelijk eerste wat ik echt niet had verwacht!
Annetje schreef:Smaragd
Al onze ruiters waren trouwens wel tevreden over hun paardje. Twee meisjes uit categorie 1 reden op schimmeltjes (waarvan eentje net nieuw was? en de andere Cora ofzoiets) Iemand reed op Jessy, nog iemand op Smaragd en op die witte die alleen aan de linkerkant bont gekleurd is.
Het paard van de categorie 4 ruiter die door was van ons had een moeilijke naamhet was gewoon een bruine.