Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xEmpire schreef:Ik rij mijn proefjes tegenwoordig op een drukke pony (2 proefjes nu mee gereden, is nog niet zo lang op de manege). Het is mij beide proefjes gebeurd dat ze bij het groeten pas bij de C stil stond.
De jury kan dan niet goed zien dat ik groet, omdat de jury hoger zit en dan moeten ze echt moeite doen.
Als ik te laat stil sta, is het dan gewenst om een paar stappen achteruit te doen (op de juiste manier) zodat ik toch op de juiste plek sta om te groeten? Of moet ik het gewoon doen op de plek waar ik stil sta (of op een andere manier oplossen)?
Het is gebeurd in de F7b en F8a, de volgende keer rijd ik F8b.
Met het inrijden en het oefenen gaat het trouwens telkens wel goed. Maar oefening baart kunst.
Thats_Me schreef:Waarom mag je dan kiezen? In de F12 staat er wel lichtrijden bij. In hogere proeven wordt er toch ook niet lichtgereden tijdens halsstrekken.
Thats_Me schreef:Waarom mag je dan kiezen?
Rije schreef:Vraagje aan de kenners: welke F-proeven zijn vergelijkbaar met een reguliere B-proef?
Loes1996 schreef:Hee zijn er hier juryleden uit omgeving Arnhem bij wie ik mijn bijzitstage zou mogen doen?Sinds gisteren gestart met de opleiding tot jurylid brons. Het idee is dat ik met minimaal 2 juryleden meekijk bij minimaal 15 proeven, dus niet bijschrijven want dan zie je te weinig, maar echt meekijk met het jureren zelf. Ik doe de opleiding brons dus het zou de bedoeling zijn dat ik meekijk bij bixie t/m f12, en bb.