Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TessNero schreef:mariska_YeDo schreef:
Hey ik heb je zien rijden! Zij nog tegen mijn moeder, he kijk wat een leuk jasje!gefeliciteerd! Welke categorie zat je? Ik ben helaas niet door, maar ben toch heel tervreden!
Ik zat in categorie 2, wanneer was jij aan het rijden? Misschien heb ik jou ook wel gezien

CuteApplePie schreef:Gister op de Haerst gereden, helaas niet door
Zat dan ook niet op een bepaald makkelijk paard wat niet heel erg meewerkte, maar hoorde van de mensen van de stal dat ik m netjes reed en goed uit kon zitten, ook leuk om te horen
Verder wel fijn gereden, maar denk dat dit mn laatste jaar geweest is want wil nu wel een keer knhs gaan starten
CuteApplePie schreef:Gister op de Haerst gereden, helaas niet door
Zat dan ook niet op een bepaald makkelijk paard wat niet heel erg meewerkte, maar hoorde van de mensen van de stal dat ik m netjes reed en goed uit kon zitten, ook leuk om te horen
Verder wel fijn gereden, maar denk dat dit mn laatste jaar geweest is want wil nu wel een keer knhs gaan starten
Ik wou m echt meenemen
Ik was zo blij toen ik door was
Wie zyn er nogmeer door naar de kwartfinales?
Ik had een zwarte bodywarmer aan met het logo van onze stal erop!
Ik had m'n bigsmile op , en zat in groepje 3.2
wie mij gezien heeft
zag het er een beetje goed uit?
DodoX schreef:En ik ben ook van de partij bij de kwartfinales! Ik zat op een heel leuk paardje van manege Beukers, een topfjord KayIk wou m echt meenemen
![]()
En wie my gezien heeft , ik was dus het kleine meisje uit categorie 3 met de fjordIk had een zwarte bodywarmer aan met het logo van onze stal erop!
wie mij gezien heeft
mariska_YeDo schreef:DodoX schreef:En ik ben ook van de partij bij de kwartfinales! Ik zat op een heel leuk paardje van manege Beukers, een topfjord KayIk wou m echt meenemen
![]()
En wie my gezien heeft , ik was dus het kleine meisje uit categorie 3 met de fjordIk had een zwarte bodywarmer aan met het logo van onze stal erop!
wie mij gezien heeft
voor welke manege reed je? El Sham ofzo? want die hadden naast onze manege ook bodywarmers van de manege aan, de meeste maneges hadden gewoon wedstrijd jasjes!

DodoX schreef:En ik ben ook van de partij bij de kwartfinales! Ik zat op een heel leuk paardje van manege Beukers, een topfjord KayIk wou m echt meenemen
![]()
wie mij gezien heeft
L0veMyHorse schreef:Leuk die foto's van manege Thielen! Grappig om mezelf zo terug te zien
Op deze foto zie je hoe spannend ik het vond en dat ik het super warm had![]()
![]()
[ [url=m/Rncqde.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ik een foto heb van verlichte zit, ik ben hier zo slecht in, het lukt me niet om netjes te 'staan', het 'staan' lukt wel, maar niet hoe het nu netjes kan zeg maar. Heeft iemand tips voor een betere verlichte zit?![]()
[ [url=m/i9T1PX.jpg]Afbeelding[/url] ]
MiiszFeliCia schreef:CuteApplePie schreef:Gister op de Haerst gereden, helaas niet door
oh wacht, zie het al, je moest op Gravin haha!
Storm2009 schreef:Vraagje:
Ik keek net de foto's door
Waarom hebben bijna alle ponys en paarden een hulpteugel/slof/bijzet om?
Is daar een reden voor?