Nee nu is het regenachtig, dan toch liever droog en iets warmer
Happy_Rose
Geplaatst: 15-07-15 11:42
Hallo allemaal Zondag ga ik ook naar El Rancho Vroeger ben ik vaak naar FP geweest maar dit is de eerst keer naar El Rancho. Ik ga met OV vanuit Zuid-Holland maar hoe verder naar het noorden, des te minder treinen en bussen er rijden... Iemand tips?
Lian
Geplaatst: 15-07-15 11:50
Leuk! Er gaan er al best een aantal in dit topic de eerste week, waaronder ik! OV naar Een is vreselijk volgens mij, de bushalte is op een halfuur lopen oid.
Ik ging ook altijd met ov. En dan naar een plek waar jose of iemand anders mij kwam ophalen. Zo was het altijd ideaal roden het busstation is het makkelijkste voor hun dus ging ik daarheen
Nicole_Groen
Geplaatst: 15-07-15 11:57
Anders kan ik je wel ergens oppikken, bij een station of bushalte, rij vanuit noord Holland :p
Als iemand je niet kan oppikken kan je het beste inderdaad even met Henk en José overleggen of 1 van hun je kan ophalen. De bushalte 'dichtbij' zit echt op een rotplek
Lisette0
Geplaatst: 16-07-15 09:43
X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 19-12-24 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja nogsteeds erg pijnlijj maar wat wil je als je stopt met alle medicatie.. Heb gestopt om genoeg te hebben op Western week! Ik kan steeds makkelijker opstaan en wat van de grond rapen. Heb gekeken of ik op het paard zou komen nou ala ik de pichnick tafel mag gebruiken komt het wel goed!
Vandaag even José bellen dat ik gewoon kom! Hoop stiekem op een IJslander die ala de rest draaft tolt of in telgang zit zodat ik niet hoef licht te rijden haha!
Cap gekocht! En rubberen jodpers! Krijg alleen weer steeds meer pijn bah! Waarschijnlijk maak ik ke gewoon te druk. Ben echt bang er niet op te komen qua me been er over heen te doen.
Als wij je gewoon helpen moet het wel lukken toch? Als José ook niet zo'n groot paard voor je regelt. Ik vind het ook heel irritant dat weersites het niet met elkaar eens zijn, zo kan ik toch niet besluiten wat ik moet meenemen haha..