Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
donjalover13 schreef:Ik bn er nog nooit geweest.. Op wie wil jij? Ik ga in week 33 volgensmij x
nadja15 schreef:donjalover13 schreef:Ik bn er nog nooit geweest.. Op wie wil jij? Ik ga in week 33 volgensmij x
Hmmm, Polando zou ik erg leuk vinden
Mijn draak tuigertje, haha! Ik zal even een foto zoeken!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Niet geschikt voor iedereen, zeker niet voor beginners, maar ik hou echt van dat dier
Maar goed, dit word mijn 6de jaar. De leiding kent mij en weet waar ze me op kunnen zetten. Ik vind alles wel prima eigenlijk, maar er is wel een redelijk grote kans dat ik Polando krijg in week 33 haha
nadja15 schreef:donjalover13 schreef:Ik bn er nog nooit geweest.. Op wie wil jij? Ik ga in week 33 volgensmij x
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Niet geschikt voor iedereen, zeker niet voor beginners, maar ik hou echt van dat dier
Maar goed, dit word mijn 6de jaar. De leiding kent mij en weet waar ze me op kunnen zetten. Ik vind alles wel prima eigenlijk, maar er is wel een redelijk grote kans dat ik Polando krijg in week 33 haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lina1998 schreef:ja daarom durf ik ook te zeggen dat hij dit jaar normaler gaat doen
dit jaar gaan mijn ouders niet mee en kom ik zeer wss dus ook niet eerder helaas, was inderdaad erg gezellig vorig jaar
dan moet je maar met de dagtocht mee in mijn week