Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ess_Ramona schreef:Ik heb een penny verhaal.
Gister was lekker met Mona aan het rijden(een schimmel merrie van 18 jaar) en er kwamen 2 13 jarige meiden op me af.
Nou, beetje kijken hoe het rijden ging en ik hoorde ze fluisteren: Waaauw een echt sprookjes paard, net een eenhoorn". Zouden we hem mogen verzorgen denk je? En dan lekker op t strand rijden zonder zadel en hoofdstel"(Woon in de Achterhoek)
Toen zagen ze mijn Haflinger met de dolle 5 minuten in de paddock crossen.
"Waaaaauuuuwwww, wat een stoere hengst!"( Vib is een merrie?)
Maar goed, eind van het rijden ging ik naar buiten uitstappen en ze vroegen :"Mogen wij jouw paard verzorgen? Want jij bent een beetje groot voor hem"
Ik ben ong. 1.64? en Mona 1.42, foto's op profiel.
Heb maar even netjes gezegd dat mijn pony's niet zo lief zijn als dat ze er uit zien.
maflinger1 schreef:Johanna59 schreef:Het uiterlijk is zeer belangrijk. Dat is het eerste wat je ziet als je op stal komt.
Daarnaast moet hij fijn te rijden zijn. Als dat ook goed is, dan doet het er eigenlijk niet zo heel veel toe, of hij nu lief is of niet.
Vind ik niet! Uiterlijk is ook wat je zelf mooi vind, ik ben dol op 'lompe' paardenheb ook liever een trekpaard ofzo dan een Arabier. En ja.. als hij/zij dan GE-WEL-DIG rijdt maar je tijdens het poetsen en opzadelen je gebeten en getrapt heeft dan rij je ook niet zo lekker
M3lisss schreef:Dat verhaal is zo overduidelijk nep.. Ik vraag me af waarom er nog mensen zijn die de moeite nemen om te reageren, dat is toch precies wat dat kind wil, aandacht? Jammer dat er mensen zijn die dit haar ook geven.
M3lisss schreef:Denk je dan dat het niet voldoende is als twee of drie mensen dat doen? Moet heel Bokt er dan weer gelijk zijn mening over geven?