Helaas, ze hadden geen reserve nodig. Volgend jaar probeer ik nog mee te doen. Je mag geen winstpunten in de L2 hebben toch? Hoe zit het met het springen?
Mies
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-10 11:06
_Laura_ schreef:
Ik moet vandaag bij Manege Bleijenberg in weesp de regiofinale rijden!
Succes! Je zult manege Hallinckveld wel tegen komen.
Dat was de kwartfinale en word er dit jaar weer gehouden samen met manege Ravenswaaij. Bij beide maneges heb ik trouwens gereden voor de zitcompetitie.
Ik was er niet Laura. Ken je toevallig Zoe een paard van de larense volgens mij.
_Laura_
Geplaatst: 20-06-10 18:12
Mies schreef:
Ik was er niet Laura. Ken je toevallig Zoe een paard van de larense volgens mij.
Ja, daar rijd ik best vaak op!
Maaike_jar
Geplaatst: 20-06-10 18:16
Vandaag regiofinale in Weesp gehad. Ging niet helemaal zoals gepland. Ik werd opeens op een ander paard geplaats, bleek dit een pony van 1.40 te zijn (ik ben zelf 1.83 en vrij stevig). Uiteindelijk na veel aandringen op een wat groter paard gezet. Een paard met ene iets te goede rem, weinig gas en geen stuur, fijn! Ze zat wel heel lekker.
Helaas niet door (Ik had maar 105 punten, met ontzettend veel 6jes en geen commentaar). Er is er maar één door van onze manege met het hoogste aantal punten van de dag: 129,5 (categorie 4)
@Maaike-Jar het is wel begrijpelijk dat je weinig commentaar op je protocol krijgt. Bij jullie reden veel groepjes van 5. Dat is hard werken voor de jury. Eerst kijken en een beeld vormen, dan overleggen en doorgeven aan de schrijver. Je hebt het tot de regiofinale gebracht. Waarschijnlijk weet je al heel redelijk waar je sterke en minder sterke punten liggen?
Nee, ergens anders Maar ik heb de startlijst gezien en dat zag er als een druk programma uit.
_Laura_
Geplaatst: 20-06-10 18:52
Oke! Het was inderdaad erg druk! eigenlijk zou om 4 uur de prijsuitreiking zijn maar het liep uit tot half 5, stonden we daar een half uur in die bak te wachten
Ik heb vandaag de regiofinale gereden bij manege mallejan. Ik ben derde geworden met 126pnt. Ben erg blij met de 3de plek, maar baalde echt als een stekker omdat alleen de nr 1 en 2 door gaan naar de kwartfinale dus ik mag helaas niet mee! Ik had wel een super leuk paardje Aspen die erg fijn te rijden was lekker voorwaards! Helaas niet zn fijn zadel dus zal de komende dagen nog wel een zeer gat hebben haha. Wij deden voor het eerst mee en met 6 mensen mee 3 in categorie 2 en 3 in categorie 4. 1 van onze ruiters uit categorie 2 is door naar de kwartfinale. Dus nu gaan we mee als supporters! Ook leuk!
yeeeey! ik ben ook door! categorie 4! ik zat op een SUPER leuk paard, fijn te rijden, fijn te zitten en was gewoon super zoet! dat was wel echt een geluk.. hopen dat ik volgende keer het net zo tref.
_Laura_
Geplaatst: 20-06-10 19:59
muiszje schreef:
yeeeey! ik ben ook door! categorie 4! ik zat op een SUPER leuk paard, fijn te rijden, fijn te zitten en was gewoon super zoet! dat was wel echt een geluk.. hopen dat ik volgende keer het net zo tref.