Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kairos schreef:Ik krijg vaak niet voldoende als ik moet halsstrekken (dus dat ik meer lengte moet geven), maar wat vinden jullie beter als het paard niet echt wil zakken: veel lengte en dan maar dat het paard met zijn hoofd in de lucht blijft lopen, of duidelijk telkens opnieuw oppakken en weer langzaam teugellengte geven?
(D14, wijken, hals strekken, verruimen etc). Ik rijd helaas niet altijd op dezelfde pony, maar ik heb donderdag een inhaalles waar ik vaak op dezelfde pony mag en dat is ook de pony waar ik wedstrijd op doe, dus daar zou ik het dan misschien kunnen oefenen (: Hikarii schreef:Ik moet morgen met mijn proef van hand veranderen in galop, tussen hoekletter en x in draf en dan tussen x en volgende hoekletter in galop. Is het beter om perfect in het midden tussen de hoekletter en x de overgang te maken of mag ik ook, aangezien mijn paard beide een vliegende en simpele wissen kan, net voor de x in draf en een pas erna in galop? d.m.v 1 of 2 drafpassen dus.