Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debsterr87 schreef:Hoi! Zondag start ik voor het eerst een F-proef (stroom in op F-6). Nu zit ik heel erg te twijfelen qua kleding. Ik heb nog een jasje van vroeger maar is volledig wedstrijd tenue echt een must? En wat zou een alternatief zijn zodat ik niet heel veel hoef uit te geven?
Ilja000 schreef:Debsterr87 schreef:Hoi! Zondag start ik voor het eerst een F-proef (stroom in op F-6). Nu zit ik heel erg te twijfelen qua kleding. Ik heb nog een jasje van vroeger maar is volledig wedstrijd tenue echt een must? En wat zou een alternatief zijn zodat ik niet heel veel hoef uit te geven?
In het reglement staat precies beschreven wat is toegestaan en wat niet. Het boek kun je oo je manege aanschaffen.
Debsterr87 schreef:Thanks Bellatrix. Indien ik toch voor wedstrijdtenue ga, hoe zit het dan met een plastron? "Vroeger" had je gewoon een katoenen blouse met een speciale boord waar je de plastron kon doorhalen, maar tegenwoordig heb je showshirts - geen plastron meer nodig dus?
Binkie_Eline schreef:Debsterr87 schreef:Thanks Bellatrix. Indien ik toch voor wedstrijdtenue ga, hoe zit het dan met een plastron? "Vroeger" had je gewoon een katoenen blouse met een speciale boord waar je de plastron kon doorhalen, maar tegenwoordig heb je showshirts - geen plastron meer nodig dus?
Ik heb een shirt waar je ook een boord hebt waar de plastron doorheen kan..
neraja1 schreef:Hey!
Ik moet binnenkort de F6 rijden, en ik vroeg me af waar de jury extra op let, en waar eventuele valkuilen zitten.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!