rink schreef:Je moet wel zorgen dat je niet je hals ziet als je een plastron draagt, das minder netjes. Maar de bodywarmer heeft vaak een kraag waardoor als je een brede band aan je plastron hebt dat ook niet ziet. Heb je een smalle band aan je plastron is het wellicht het overwegen waard om een wedstrijdshirt met lange mouwen aan te schaffen. Heb je altijd wat aan als je wedstrijden rijd
Dankjewel! Ik ga nog even denken wat het wordt. Maar weet nu iig dat een blouse niet perse nodig is.

ik heb erik ook de lucht in zien gaan! rest van de dag heeft hij wel braaf gelopen
en ik zei toch dat enzo niet zo makkelijk zat, maar je reed wel netjes! dat accuranja braaf was verbaasde me een klein beetje, want bij mi vliegt ze altijd een beetje de bak door, en chester is wat kramperig, dus kan vrij lastig goed stilstaan. vandaar dat het stilstaan in de proef ook niet vaak echt stilstaan was
Had achteraf beter voorop gekund maar ach.. Ze schrok wel toen de twee pony's achter mij schrokken van het applaus maar dat viel wel mee.
gek paard, maar ze is wel ontzettend fijn te rijden als ze niet schrikkerig is of gaat plakken