Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Naast 'benen te ver naar voren', wat bij nagenoeg iedereen van mijn manege stond. Wordt een werkpuntje
) Ook een top organisatie op Manege Beekshof, we hadden wat mij betreft geen betere eerste ervaring kunnen hebben.
xIrlijn schreef:Gefeliciteerd TessNero!
Wij hebben ook echt een geweldige dag gehad! Helaas is niemand van ons door naar de kwartfinale, maar voor een eerste keer zonder te weten wat ons nou echt te wachten stond waren we dik tevreden! We hebben allemaal lekker kunnen rijden en er stond zelfs twee keer 'netjes' op mijn protocol, haha(Naast 'benen te ver naar voren', wat bij nagenoeg iedereen van mijn manege stond. Wordt een werkpuntje
) Ook een top organisatie op Manege Beekshof, we hadden wat mij betreft geen betere eerste ervaring kunnen hebben.
Ben wel benieuwd, had iemand van jullie ergens een 7,5 of hoger voor? En wat staat er dan bij?
L0veMyHorse schreef:xIrlijn schreef:Gefeliciteerd TessNero!
Wij hebben ook echt een geweldige dag gehad! Helaas is niemand van ons door naar de kwartfinale, maar voor een eerste keer zonder te weten wat ons nou echt te wachten stond waren we dik tevreden! We hebben allemaal lekker kunnen rijden en er stond zelfs twee keer 'netjes' op mijn protocol, haha(Naast 'benen te ver naar voren', wat bij nagenoeg iedereen van mijn manege stond. Wordt een werkpuntje
Ben wel benieuwd, had iemand van jullie ergens een 7,5 of hoger voor? En wat staat er dan bij?
Leuk om te horen dat jullie er een gezellige dag van hebben gemaakt!
Ik had voor algemeen 7,75 maar staat helaas niks bij
Überhaupt, het enige wat op mijn protocol stond was: tijdens verlichte zit schouders meer naar achteren. Dit wist ik al aangezien mijn verlichte zit lang niet de beste is maar bij de andere punten was het leuk geweest als ze er wat meer bij hadden gezet, maar helaas
xIrlijn schreef:Gefeliciteerd TessNero!
TessNero schreef:Hoe ging het bij jullie? Ik ben door![]()
Wie moet er nog meer naar de kwartfinale in Assendelft op 6 september?
(Voor degenen die ook bij Beukers waren, ik was met het lichtblauwe jasje)
gefeliciteerd! Welke categorie zat je? Ik ben helaas niet door, maar ben toch heel tervreden! mariska_YeDo schreef:TessNero schreef:Hoe ging het bij jullie? Ik ben door![]()
Wie moet er nog meer naar de kwartfinale in Assendelft op 6 september?
(Voor degenen die ook bij Beukers waren, ik was met het lichtblauwe jasje)
Hey ik heb je zien rijden! Zij nog tegen mijn moeder, he kijk wat een leuk jasje!gefeliciteerd! Welke categorie zat je? Ik ben helaas niet door, maar ben toch heel tervreden!