Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kan ik meteen zien hoe la fayette is
tot morgen iedereeen nu lekker Slapenn

.
Emmarosaly schreef:Van mijn manege zijn er 3 door, waaronder ik!
We waren 1e, 2e en 3e. Ik moest opeens in mijn proef voorop omdat dat paard babet inderdaad superschrikkerig was! Ik dacht eerst, oh oliebol nu moet ik voorop, maar eigenlijk was dat wel heel erg fijn! Kon goed mn eigen tempo rijden. Was trouwens echt een schat mijn paard, hoorde dat ze al behoorlijk op leeftijd is, ze was best lastig met doorzitten en galop! Ik had 122 punten en was 3e. Anders meisje van mijn stal (ook cat. 2) was 1e met 126 punten en ons andere ruitertje had 128 punten op de 2e plaats (cat. 1).
Ben supertrots op ze en heb heel veel zin om volgende week op Horse Event te rijden.
Ik vond hippisch centrum de delft echt een super manege! Alles netjes geregeld, erg vriendelijk personeel, leuke paarden en fijn dat eigen instructrices bij het inrijden aanwijzingen mochten geven! Succes iedereen die door is, ik heb er zin in

Dus niet, wist niet meer waar ik heen moest en had bijna zo iets van ik stop ermee..... Ben daarna ook flink kwaad geworden, andere in mijn groep waren ook niet erg blij.
ivda schreef:Emmarosaly schreef:Van mijn manege zijn er 3 door, waaronder ik!
We waren 1e, 2e en 3e. Ik moest opeens in mijn proef voorop omdat dat paard babet inderdaad superschrikkerig was! Ik dacht eerst, oh oliebol nu moet ik voorop, maar eigenlijk was dat wel heel erg fijn! Kon goed mn eigen tempo rijden. Was trouwens echt een schat mijn paard, hoorde dat ze al behoorlijk op leeftijd is, ze was best lastig met doorzitten en galop! Ik had 122 punten en was 3e. Anders meisje van mijn stal (ook cat. 2) was 1e met 126 punten en ons andere ruitertje had 128 punten op de 2e plaats (cat. 1).
Ben supertrots op ze en heb heel veel zin om volgende week op Horse Event te rijden.
Ik vond hippisch centrum de delft echt een super manege! Alles netjes geregeld, erg vriendelijk personeel, leuke paarden en fijn dat eigen instructrices bij het inrijden aanwijzingen mochten geven! Succes iedereen die door is, ik heb er zin in
Mag ik vragen op wie je reed? Jasstelle zeker? Ik rijd zelf bij delft, en Stel voldoet perfect aan deze beschrijfeing
Delft is inderdaad echt een heerlijke manege!
Ik ben helaas niet door, had wel lekker gereden op Royal, echt een leuk paard.
ivda schreef:Ik was eerlijk gezegd heel verbaast dat ze Royal en Babet mee lieten lopen... Dat zijn in de wekelijkse lessen nou niet de meest makkelijke en lieve paarden...
Jasstella is echt zo lief!