Een eerste klas *piep* op stal, opstijgen wil nog wel een moeilijk zijn maar als je eenmaal zit wil je er niet meer vanaf!!
Rij nu al 10+ jaar op hem.
Foto op mijn Profiel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadja15 schreef:donjalover13 schreef:klopt het dat je een eigen dekje mee mag nemen?(en ook mee mag rijden) en wat gebeurd er als je geen halster hebt?
x
Eigen dekje mag, mits het past inderdaad!
Een halster... Tsja, het is geen must, maar wel ontzettend handig! Ze hebben daar geloof ik een paar, maar het handigst is als je gewoon zelf meeneemt. Ik weet niet in welke week je gaat? Als we in dezelfde week zitten zou je die van mij ook altijd mogen lenen, als die op je pony/paard past!
Weet je al op welke pony/welk paard je wil?
NesG schreef:Hmm Snuitje is bont, niet mega groot. Word vaak voor beginners gebruit, maar heeft wel een eigenzinnig karakter. Vooral in het bos, waar jij rechts wilt gaat mevrouw nog wel eens links hihi.
Bonnie is E-pony formaat. Een trut naar andere paarden haha, wil nog wel eens staken en gaat dan bokken... naja konijnehupsen zijn het meer. Buiten is ze wel braaf zover ik weet.
Sinclair is een paard, heeft ooit M1 gelopen, dus zit wel wat in. Het er alleen uithalen is nog best wel moeilijk. Ikzelf vind hem echt prachtig, vooral zijn tekening. Buiten weet ik eigenlijk niet echt, volgens mij wel redelijk braaf met af en toe zijn kuren.
SummerLess schreef:[ Afbeelding ]
vlnr: Momo met Elina, Pip met Kelsey, Cheyenne met mij(Lesley), Zoran met Aileen, Polando met Lisanne, Ulando met Lisa, Selana met Danique en Santos met Julia
De dame op de grond is barbara!!![]()
Pip en Selana zijn eigen paarden!
Deze foto gemaakt na dat wij de Kür op muziek hadden gereden met de muziek van MJ.
Klasse L1. We zijn eerste geworden