Gisteren was het weer raak, komt een meisje ons terrein oplopen met cap en zweep

edit: trouwens, dit spel valt bij mij in catogorie penny [PP] nieuw paardenspel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romana01 schreef:hihi, geweldig die hyvesen (wat is het meervoud van hyves??) en erg leuk van dat meisje met haar boek!! meer moeten hun dromen zo verwerken, ipv irl.
Gisteren was het weer raak, komt een meisje ons terrein oplopen met cap en zweep(en mijn vp staat op een stadsweide, dus geen 'openbaar' iets) en direct alle paardjes aaien. Helaas gaf vader geen goed voorbeeld, die zei juist "kijk hij staat al voor je klaar" (was net terug van het rijden)
edit: trouwens, dit spel valt bij mij in catogorie penny [PP] nieuw paardenspel.
suuskeapollo schreef:maflinger1 schreef:
er bestaan niet eens zwarte lippizaners ! je zult wel een andalusier bedoelen?
suuskeapollo schreef:maflinger1 schreef:
er bestaan niet eens zwarte lippizaners ! je zult wel een andalusier bedoelen?
NagadLove schreef:ik hep trauwens laatsst noog op een heule gefaarleike hengst gerede enne hij bokte en stijgerde maar ik fiel er niet af strax moet ik op het gefaarlijkste paard van de maanege rijde maar da is en makkie for mij wand ik ben du bestuuh ruitster evuuhr! maar eerst mot ik hemm alteid groenntesooep gefe for de les andes luistert hei nie maar mama maak da alteid for dat ik naar duh maanege moett.
Ess_Ramona schreef:Ik heb een penny verhaal.
Gister was lekker met Mona aan het rijden(een schimmel merrie van 18 jaar) en er kwamen 2 13 jarige meiden op me af.
Nou, beetje kijken hoe het rijden ging en ik hoorde ze fluisteren: Waaauw een echt sprookjes paard, net een eenhoorn". Zouden we hem mogen verzorgen denk je? En dan lekker op t strand rijden zonder zadel en hoofdstel"(Woon in de Achterhoek)
Toen zagen ze mijn Haflinger met de dolle 5 minuten in de paddock crossen.
"Waaaaauuuuwwww, wat een stoere hengst!"( Vib is een merrie?)
Maar goed, eind van het rijden ging ik naar buiten uitstappen en ze vroegen :"Mogen wij jouw paard verzorgen? Want jij bent een beetje groot voor hem"
Ik ben ong. 1.64? en Mona 1.42, foto's op profiel.
Heb maar even netjes gezegd dat mijn pony's niet zo lief zijn als dat ze er uit zien.