Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Linn_ schreef:Toen ik zag wie onze jury was was ik aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant ook weer niet. Een van de juryleden jureert namelijk ook wel eens bij ons op de manege. De laatste keer dat ze dat deed, had ik opeens een kreupel paard en moest ik opeens op een paard dat ik echt niet leuk vind, waar ik een jaar niet op gereden had en ik mocht ook maar 5 min inrijden. Die jury had me toen heel streng beoordeeld vond ik, ik vond dat ze echt totaal geen rekening met mijn situatie had gehouden, ik had het dus ook dik niet gehaald. Maar de keren daarvoor dat ze ons jureerde was ze echt heel goed met ook goed commentaar erbij enzo. Maarja ik dacht: zometeen herkent ze me en weet ze nog wat er toen was gebeurd enzo....Maar ik ben nu toch wel weer blij met dr, want ze heeft me door laten gaan!

Ilja000 schreef:En wat verwacht je dan? Dat je volte niet meer rond hoeft te zijn? Dat je niet meer rechtop hoeft te zitten? Dat je niet meer op de letter hoeft te rijden? Dat je geen nette overgangen meer hoeft te rijden?
Stel je voor dat een ander in jouw situatie zou zitten en jij een keurige proef had gereden. Dan zou je er waarschijnlijk heel anders over denken. Een ieder krijgt de punten die hij/zij verdient. En voor hetzelfde geld hééft de jury rekening met je gehouden, maar niet genoeg voor jouw gevoel.
En dan nog moet er beoordeeld worden wat je in de baan laat zien. En niet voldoende is niet voldoende. Heel zuur, maar waar.
Ikwashier schreef:Zondag moet ik! In Zwolle, heb er best zin in maar op een of andere manier ben ik er nog niet helemaal klaar voor. Heb niet gevoel dat ik heel netjes zit, terwijl ik het jaar ervoor meer had
Haha _Linn_ schreef:Ja dat kan je net rot treffen. Als dit je enige ervaring is, wees blij.Ilja000 schreef:En wat verwacht je dan? Dat je volte niet meer rond hoeft te zijn? Dat je niet meer rechtop hoeft te zitten? Dat je niet meer op de letter hoeft te rijden? Dat je geen nette overgangen meer hoeft te rijden?
Stel je voor dat een ander in jouw situatie zou zitten en jij een keurige proef had gereden. Dan zou je er waarschijnlijk heel anders over denken. Een ieder krijgt de punten die hij/zij verdient. En voor hetzelfde geld hééft de jury rekening met je gehouden, maar niet genoeg voor jouw gevoel.
En dan nog moet er beoordeeld worden wat je in de baan laat zien. En niet voldoende is niet voldoende. Heel zuur, maar waar.
Dat paard had al gelopen voor mij en was toen niet goed voorwaarts gereden, in die 5 min tijd kreeg ik dat paard niet goed genoeg voorwaarts. Daardoor moest ik tijdens de proef wat vaker me zweep gebruiken en wat meer been geven. Nu stond er op me protecol over te grof, niet zo grof enz enz.....ik kan me paard niet achterste voren laten lopen....dus ik moet hem wel even aanpakken, als ik dat niet had gedaan dan had ik met een tempo van 1 km/uur door de bak gegaan....
En ik mocht maar 5 min, moest direct na degene die toen de proef aan het rijden was, want dat paard waar ik toen op moest moest na mij CBR lopen....en ik vroeg nog of dr niet nog 1 combinatie tussen mocht, maar dit mocht niet.
_Linn_ schreef:Jah dit is gelukkig wel de enige keer geweest dat ik dit heb meegemaakt, al ging het de vorige proef weer fout met de paarden, maar toen hadden we echt een top jury van wie ik zelfs me proef over mocht doen! Maar oke, ontopic maar weer!
Ik kan soms nog steeds niet beseffen dat ik door ben!! Ik had het echt niet verwacht want er deden zoveel mensen mee!!

_Linn_ schreef:Hier dan eindelijk me filmpje!
Ik ben degene in het bruin, dus de een na laatste. Het is af en toe een beetje geschut en je ziet soms opeens het dak in beeld maar ik ben al heel blij dat het gefilmd is!!
Oh en let niet op het gekwebbel op de achtergrond af en toe
Ben nog steeds heel erg trots!!
Of hoor je dat op de manege zelf?