Sorry voor het late antwoord!

Ik zat op Kevin, wat een schatje was dat zeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:Wij zijn aankomende zondag in Heeze bij Meulendijks. De startlijst is al bekend en ik moet van onze manege als eerste rijden en ben de kopruiterIk ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!
Ik dacht dat bij de regiofinales steeds 3 mensen per categorie doormochten en bij de kwartfinale 5 (er zijn twee kwartinfales, dus dan heb je 10 mensen in de halve finale) Klinkt wel logisch toch? Ik kan er op de site niets over vinden.
merel_mus schreef:Annetje schreef:Wij zijn aankomende zondag in Heeze bij Meulendijks. De startlijst is al bekend en ik moet van onze manege als eerste rijden en ben de kopruiterIk ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!
Ik dacht dat bij de regiofinales steeds 3 mensen per categorie doormochten en bij de kwartfinale 5 (er zijn twee kwartinfales, dus dan heb je 10 mensen in de halve finale) Klinkt wel logisch toch? Ik kan er op de site niets over vinden.
merel_mus schreef:Annetje schreef:Wij zijn aankomende zondag in Heeze bij Meulendijks. De startlijst is al bekend en ik moet van onze manege als eerste rijden en ben de kopruiterIk ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!
---
Hee Anne (van de sprong?),
Ik zit in de groep na jouben van meulendijks!De FNRS heeft iedereen ingedeeld (dat is nieuw dit jaar, mogen de RSC niet meer zelf doen) dus is het voor iedereen de vraag welk paard het wordt
Mijn favoriet (Chocomel) loopt helaas niet mee, ik lease haar sinds een maandje (3dg per week) dus zou niet eerlijk zijn als de FNRS er mij per ongelijk op indeeld.
Op de site van de manege staan foto's van de paarden