Sorry voor het late antwoord!
Ik zat op Kevin, wat een schatje was dat zeg
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!Annetje schreef:Wij zijn aankomende zondag in Heeze bij Meulendijks. De startlijst is al bekend en ik moet van onze manege als eerste rijden en ben de kopruiterIk ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!
Ik dacht dat bij de regiofinales steeds 3 mensen per categorie doormochten en bij de kwartfinale 5 (er zijn twee kwartinfales, dus dan heb je 10 mensen in de halve finale) Klinkt wel logisch toch? Ik kan er op de site niets over vinden.
ben van meulendijks!De FNRS heeft iedereen ingedeeld (dat is nieuw dit jaar, mogen de RSC niet meer zelf doen) dus is het voor iedereen de vraag welk paard het wordt 
merel_mus schreef:Annetje schreef:Wij zijn aankomende zondag in Heeze bij Meulendijks. De startlijst is al bekend en ik moet van onze manege als eerste rijden en ben de kopruiterIk ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!
Ik dacht dat bij de regiofinales steeds 3 mensen per categorie doormochten en bij de kwartfinale 5 (er zijn twee kwartinfales, dus dan heb je 10 mensen in de halve finale) Klinkt wel logisch toch? Ik kan er op de site niets over vinden.
maar bij de regio finales ligt het er volgens mij ook aan het aantal van de deelnemers
merel_mus schreef:Annetje schreef:Wij zijn aankomende zondag in Heeze bij Meulendijks. De startlijst is al bekend en ik moet van onze manege als eerste rijden en ben de kopruiterIk ben echt heel erg benieuwd en begin het steeds spannender te vinden hoor!
---
Hee Anne (van de sprong?),
Ik zit in de groep na jouben van meulendijks!De FNRS heeft iedereen ingedeeld (dat is nieuw dit jaar, mogen de RSC niet meer zelf doen) dus is het voor iedereen de vraag welk paard het wordt
Mijn favoriet (Chocomel) loopt helaas niet mee, ik lease haar sinds een maandje (3dg per week) dus zou niet eerlijk zijn als de FNRS er mij per ongelijk op indeeld.
Op de site van de manege staan foto's van de paarden
Haha. Jij rijdt dan in het groepje met Susan, ook een ruiter van onze stal. Als je even roept wie je bent, kan ik kijken of een van mijn fans een leuke foto van je kan maken
Wij maken weer een hele fotoreportage van hoe wij de dag beleven en dat komt dan weer op internet te staan in filmvorm. Als je youtube afzoekt op de zitcompetitie, of gewoon naar mijn kanaal gaat (zieprofiel) dan kun je de filmpjes van vorig jaar zien.
en dat ik het dan niet uit kan zitten! Haha
Ik ben ook écht benieuwd of het wat gaat worden. Ik heb de gehele proef die ikzelf moet rijden niet meer gereden na vorig jaar. Ik heb wel vandaag nog 2x meegereden met de andere proefjes.
Ik heb vandaag op een pony geoefend en ik had een heel stuk 'lucht' bij mijn kuiten. Dát is moeilijk om je onderbenen dan niet op te trekken!