Anoeska schreef:Ik heb je niet gezien, dus ik kan niet helemaal inschatten hoe ik gejureerd zou hebben. Maar als het inderdaad zo is dat door jouw teugelhulpen de pony de gehele proef scheef en tegen de hand is, dan vind ik dat dat ook in de F6 wel bestraft mag worden. In de F6 mag je wel verwachten dat een ruiter z'n paard met de teugelhulpen niet zodanig in de weg zit dat het paard er helemaal scheef van wordt.
Maar nogmaals ik heb je niet gezien, dus ik vind het moeilijk om er iets specifieks over te zeggen.
Hm, ja dat is wel zo.. maar ik zat hem juist helemaal niet in de weg ;o
Had mijn teugels keurig op maat, handen op de juiste plaats.. verdere houding van ruiter was ook oké.
Maar wat moet ik dan doen, als m'n pony constant naar buiten blijft kijken en die witte hekjes probeert te ontwijken? Als ik niks doe, loopt hij zo naar de binnenhoefslag, of loopt hij gewoon naar het midden om daar stil te gaan staan en te gaan staren naar de hekjes ;p
(Ik rijd dus op de hoefslag, maar pony wilt naar binnen, naja dan houd ik hem tegen en wordt hij scheef ja..)
hihi, nouja ik snap natuurlijk ook wel dat het voor jullie moeilijk te beoordelen is, maar ik heb helaas geen filmpje van de proef zelf