Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(eigen) , maar nou had ik laatst dat hij wat opstart probleempjes had,
(Hij liep ABSOLUUT niet kreupel , alleen beetje onregelmatig, vond het goed van de jury dat die tijdnamen even te luisteren naar mijn verhaal , en dat ze er naar gevraagd hebben , stel je voor dat ze het niet vragen en je er op afgestraft word , of zelfs niet mag starten. Uiteindelijk toch eerste met 234 dus viel niet tegen ofso
weet er aardig wat vanaf , ook weet ik het regelement groot en deels uit het hoofd al een paar keer gelzen namelijkook een keer meegeweest k naar bijscholing

Anoeska schreef:Ik heb je niet gezien, dus ik kan niet helemaal inschatten hoe ik gejureerd zou hebben. Maar als het inderdaad zo is dat door jouw teugelhulpen de pony de gehele proef scheef en tegen de hand is, dan vind ik dat dat ook in de F6 wel bestraft mag worden. In de F6 mag je wel verwachten dat een ruiter z'n paard met de teugelhulpen niet zodanig in de weg zit dat het paard er helemaal scheef van wordt.
Maar nogmaals ik heb je niet gezien, dus ik vind het moeilijk om er iets specifieks over te zeggen.
Mag er in de FNRS gestart worden met van die zachte, niet leren chaps? Anders moet ik m'n rijlaarzen uit het stof halen en die zitten alles behalve fijn. In het regelement staat alleen chaps niets over hard leer oid.