Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muztang schreef:Dit jaar zijn de proeven F1 t/m F12 aangepast (brons).
Ik zie dat er nieuwe proeven komen voor de F13 t/m F20 (zilver) kan dat kloppen?
En wat houd goud dan in?
Muztang schreef:Ik hoorde ook dat je vanaf F18 knhs wedstrijden moet gaan rijden?
mijn manege was er niet zo over te spreken namelijk.
ynskek schreef:Muztang schreef:Ik hoorde ook dat je vanaf F18 knhs wedstrijden moet gaan rijden?
mijn manege was er niet zo over te spreken namelijk.
De huidige F13 t/m 20 blijven bestaan. Parallel aan de Zilver opleiding. Of hier al dan niet diploma's nog bij zitten en of deze dan geregistreerd worden Is voor mij nog niet geheel duidelijk.
xxxmh schreef:Demi_2003 schreef:Wat moet je allemaal hebben voor de F1 proef en wat moet je allemaal regelen? Kost het geld?
Denk dat je deze vraag beter aan je manege moet vragen
xniieeenke schreef:Bij ons is het 7,50 ik ga vandaag weer F5 rijden. Hopen dat de pony vandaag niet zo opgefokt is als de vorige keer, ze had er te veel zin indus ik had 209 punten echt zuur.
Ik vroeg me af: een tijd terug sprong ik verkeerd aan in de galop, zat rechts ipv links en toen nam ik terug en maakte de overgang nog een keer. Maar de jury zei 'pony valt terug'... door dit soort dingen heb ik wel vaker punten gemist en dat is gewoon jammer zo ook toen met die 209 punten anders had ik nu naar F6 gemogen. Kan je dit gewoon tegen de jury zeggen na de tijd? Vraag stellen?