Ik heb alleen geen idee of mijn paard op de letter kan aanspringen hahah. We zien het wel, heb er vet veel zin in iig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sterreke98 schreef:Nouja niet op dit paard helaas, want we weten pas de week van de wedstrijd op welk paard we moeten, dus ik ga het straks nog gewoon rijden. Ik denk wel dat hik het kan hoor, anders had ik hem niet als een voorkeurspaard gedaan, maar we zien wel, het is maar 1 onderdeel, dan rijden we de rest heel goed
ynskek schreef:sterreke98 schreef:Nouja niet op dit paard helaas, want we weten pas de week van de wedstrijd op welk paard we moeten, dus ik ga het straks nog gewoon rijden. Ik denk wel dat hik het kan hoor, anders had ik hem niet als een voorkeurspaard gedaan, maar we zien wel, het is maar 1 onderdeel, dan rijden we de rest heel goed
Mogen jullie ook geen voorkeur opgeven?
Bellatrix schreef:Met 10?In een 20x40 bak? Best krap.
En met zijn allen in een treintje zou ik helemaal niets vinden...alle pony's volgen dan gewoon en je hoeft niet na te denken.
Maar goed, iedere manege zijn ding natuurlijk.
Bellatrix schreef:Hoe bedoel je of er naar gekeken wordt? Iedereen wordt individueel beoordeeld.
Naover schreef:Bellatrix schreef:Hoe bedoel je of er naar gekeken wordt? Iedereen wordt individueel beoordeeld.
Nou bij mij en het paard ziet het er een stuk slomer uit en bijv. een paar pony's bij mij op stal gaan veek vlotter maar bij het paard waar ik op rijdt gaat voor zijn doen al hard en als we dan bijv. Verruimde draf morten doen gaat hij al snel maar in vergelijking tot de rest niet omdat hun al veel vlotter zijn van zichzelf zijn, wordt daarna gekeken??
Naover schreef:Bellatrix schreef:Hoe bedoel je of er naar gekeken wordt? Iedereen wordt individueel beoordeeld.
Nou bij mij en het paard ziet het er een stuk slomer uit en bijv. een paar pony's bij mij op stal gaan veek vlotter maar bij het paard waar ik op rijdt gaat voor zijn doen al hard en als we dan bijv. Verruimde draf morten doen gaat hij al snel maar in vergelijking tot de rest niet omdat hun al veel vlotter zijn van zichzelf zijn, wordt daarna gekeken??