haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die jury van 24 en 25 juni heeft gewoon veel hoger gepunt volgens mij want de kans is wel heel klein dat toevallig al die mensen veel beter zijn geweest! Flurk schreef:Weet je wat jammer is?
mijn kennis heeft afgelopen zondag op Noordland gereden op een palominokleurig beestje echter het zadel lag iets achterover en dat heeft haar zit negatief beinvloed. Ze deed het echt leuk maar mag hellaas niet door. Oja ze kwam uit voor manege Chardon je weet wel met die mooie bodywarmers

MarloesDijs schreef:Ik heb ook op 's Gravezande gereden. Ben 3e geworden in catogorie 3 met 124,5 punten. Zat op Future, maar ik was écht te groot voor die arme pony. Ik vond juist dat de pony's er niet goed uitzagen. Te dun vooral en een aantal ook flink doorgezakt/overbouwd!
Flurk schreef:Ik heb net de uitslagen nog eens terug gelezen en zie dat de mensen van Chardon het toch niet echt slecht gedaan hebben wel valt op dat tijdens de 2e sessie behoorlijk wat mensen van Noordland hoog eindigen
Fleury schreef:Dat doen ze ook niet express maar het is zo toch niet helemaal eerlijk voor de "wildcard" ruiters???
Ze kunnen denk ik beter de ruiter doen die het dichtste bij de nummer 1 zat en wanneer er meerdere ruiters evenver van nummer 1 afzaten dan misschien wel degene met de hoogste punten.

thaollat schreef:Mensen waarland..
waarschijnlijk kwart voor 10 aanwezig zijn...
zelfs als je net zoals ik pas rond 4 uur moet rijden..
Baalen...
word een lange dag! 

..