xIrlijn schreef:Jaaa eindelijk zijn de startlijsten bekend![]()
Ik ga ook in Venlo rijden. Toevallig nog een bokker die ook in cat. 4.3 om 10:30 rijdt?En wie weet iets over het paard Juanita?
Melanie van mijn manege rijdt op die tijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marie1992 schreef:de startlijsten van venlo staan eindelijk online, wij hebben de paarden: Baltimore, Kondor, Barry, Boefje, Bolly wolly, toska, polke, bamba kivanette en maestro. Iemand hier die iets over deze paarden kan vertellen?

xIrlijn schreef:Ik maak me een beetje druk om de kledingWij starten in polo (met de manegenaam er op), maar dat staat misschien veel minder chique dan een jasje. Zou je daarop afgerekend worden? Of anders gezegd: hebben jullie ooit gezien dat iemand zonder wedstrijdjasje won?
xIrlijn schreef:L0veMyHorse schreef:Als iemand iets wilt weten over Marlou van manege beekshof, laat maar weten![]()
Ik reed er vorig jaar op!
Oh ja graag! Daar rijdt mijn lesgenootje op
DodoX schreef:Iemand hier ervaring met Kay van manege Beukers? Of is hier iemand die daar rijd?
En rijd er iemand mss in categorie 3.2 om 14.30?![]()

L0veMyHorse schreef:xIrlijn schreef:Oh ja graag! Daar rijdt mijn lesgenootje op
Marlou is best een leuk paardje, zat opzich wel redelijk. Zorg wel dat er niet een langzame fjord voor je rijd want anders rij je niet zo fijn![]()
Maar het is een braaf paardje, niet de fijnste maar ook niet heel erg
Ik heb het doorgegeven!
Heel veel succes iedereen morgen!
Wie weet tot daar!