. Ooit hoop ik mijn eigen paardje een weekje op de BH te zetten en door de bossen/hei te crossen *droomt verder haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Laura_Stella schreef:Haha ik heb ook geen bp
Ik ga week 5, met Stella weet ik nog niet.
We hebben namelijk een giga buitenrij-probleem.
Gister gingen ik en me zus weer proberen met haar te wandelen door het bos, ging ze steigere, bokken, én iets nieuws: helemaal 'uitgerekt' op het pad staan, met haar voorbeen over de grond schrapen alsof ze wou gaan rollen, en dan sprong ze naar voren met een bok er bij.
Het werd gewoon te gevaarlijk dus omgekeerd...![]()
Daarom weet ik het nog niet zeker.
xTesslove schreef:Laura_Stella schreef:Haha ik heb ook geen bp
Ik ga week 5, met Stella weet ik nog niet.
We hebben namelijk een giga buitenrij-probleem.
Gister gingen ik en me zus weer proberen met haar te wandelen door het bos, ging ze steigere, bokken, én iets nieuws: helemaal 'uitgerekt' op het pad staan, met haar voorbeen over de grond schrapen alsof ze wou gaan rollen, en dan sprong ze naar voren met een bok er bij.
Het werd gewoon te gevaarlijk dus omgekeerd...![]()
Daarom weet ik het nog niet zeker.
Ik had ook een enorm probleem met Mike! Hij ging er in volle galop vandoor of liep achteruit tot hij bijna met zijn achterbenen in de rivier stond. Of bokken / steigeren, dan weer rennen, en weer stilstaan. Wat helpt is veel bezig zijn. Beetje rechts proberen te wijken, dan weer links, veel overgangen rijden, en geen galop doen voor een tijdeje. Elke keer dat hij raar doet of versnelt een ophouding geven met 1 hand terwijl je de andere stil houd. Na een tijdje leert ze dat het niet mag
.
al helemaaaaaaal niet! Als het weer wat beter word buiten gaan we ook weer oefenen, want bij haar deed ze dat niet. Ze kwam hooguit 1x omhoog als ze iets eng vond, maar wat ze nu doet is gewoon belachelijk.
) in Limburg. 
) , hij kan helaas niet mee naar frankrijk, dat zou wel helemaal geweldig zijn haha! 

:D:D:D:D