Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MayDayParade schreef:Mijn beste vriendin is 1e geworden van haar catogorie en had de op 1 na meeste punten van de dag!!![]()
ze had 130.5 punten en reed op de ponyhof in catogorie 2 op Jasmijn. een andere ruiter van mijn manege moest als allereerste en omdat de jurie natuurlijk nog even moest meten en wegen met de punten had ze helaas heel weinig punten das wel jammer want ze deed het in vergelijking met andere ruiters die meer punten hadden echt goed (een aantal fnrs jurileden die met ons meewaren waren het er niet mee eens ik noem geen namen). en de rest van mijn manege hing een beetje tussen de 100 en de 120 punten.
Maar ik ben nu toch wel weer blij met dr, want ze heeft me door laten gaan!
_Linn_ schreef:Toen ik zag wie onze jury was was ik aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant ook weer niet. Een van de juryleden jureert namelijk ook wel eens bij ons op de manege. De laatste keer dat ze dat deed, had ik opeens een kreupel paard en moest ik opeens op een paard dat ik echt niet leuk vind, waar ik een jaar niet op gereden had en ik mocht ook maar 5 min inrijden. Die jury had me toen heel streng beoordeeld vond ik, ik vond dat ze echt totaal geen rekening met mijn situatie had gehouden, ik had het dus ook dik niet gehaald. Maar de keren daarvoor dat ze ons jureerde was ze echt heel goed met ook goed commentaar erbij enzo. Maarja ik dacht: zometeen herkent ze me en weet ze nog wat er toen was gebeurd enzo....Maar ik ben nu toch wel weer blij met dr, want ze heeft me door laten gaan!
het gaat immers om JOU en niet om je paard. Zowel bij zit als bij FNRS. Hoewel ze bij de FNRS wel iets meer naar de combinatie en uitvoering kijken. Al begrijp ik je 'frustratie' wel, ik vind het dan soms ook vervelend maarja dat is dan niet anders en dan hopelijk maar de volgende keer beter.