Dat vond ik slecht
Als de juf zei d-d-d-d-dddraf gaan de paarden al!
En ze leren daar trekken
P.s Mijn menig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IsabelvS schreef:Mensen die het geluk hebben van een eigen paard moeten er blij mee zijn, en van geluk spreken maar dit betekent nog niet dat ze beter kunnen rijden aangezien ze vaak maar één of misschien twee paarden rijden en op een manege kan je niet echt iets opbouwen, en presteer je dus best hoog wanneer je paard goed loopt.
. Idd het verschil heel erg.
. IsabelvS schreef:@Robin_hood helemaal mee eens!
Ik las even de eerste pagina, en wat daar iemand zei:
Manege paarden staan er slecht bij (overigens door iemand die nog noooit op een manege had gereden en dan weet je dit dus ook niet maar goed).
.
Vat het dus ook asjeblieft niet op als een aanval! Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat er altijd mensen zijn die vinden dat de manegepaarden een slecht leven hebben en er slecht bij staan! Wat je ook zegt! Inderdaad heb je gelijk, ik had er dan ook niet op moeten reageren. Maar wilde het je wel even zeggen. Dat je niet alles eraan doet om diegene te overtuigen, dat gaat je waarschijnlijk toch niet lukken!
.
.
) dat betekend natuurlijk niet dat manege ruiters minder goed kunnen rijden en dat mensen die heel erg gelukkig mogen zijn met een eigen paard/pony manege ruiters mogen afzeiken,. IsabelvS schreef:@Robin_hood helemaal mee eens!
Ik las even de eerste pagina, en wat daar iemand zei:
Manege paarden staan er slecht bij (overigens door iemand die nog noooit op een manege had gereden en dan weet je dit dus ook niet maar goed).
Dat is echt de grootste bulllshit! Bij mij op de manege staan paarden echt veel beter dan menig pension stal. In de zomer staan ze 24uur buiten op een gigantische wei met een kudde waarin overigens ook pension paarden bij horen. In de winter staan ze met die zelfde kudde in de paddock (alleen s'nachts niet). Ook zijn de stallen ruim, hebben paarden contact met elkaar.
.