Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xniieeenke schreef:Als je in de verkeerde galop zit en dan corrigeert en weer verkeerd zit, de jury zegt 'valt terug' en niks zegt over je verkeerde galop, heeft de jury het toch fout? Ik zat verkeerd, corrigeer, zien ze als mijn fout, zit ik verkeerd zeggen ze niks. Heel kundig
Ilja000 schreef:xniieeenke schreef:Als je in de verkeerde galop zit en dan corrigeert en weer verkeerd zit, de jury zegt 'valt terug' en niks zegt over je verkeerde galop, heeft de jury het toch fout? Ik zat verkeerd, corrigeer, zien ze als mijn fout, zit ik verkeerd zeggen ze niks. Heel kundig
Dat hangt helemaal van het niveau af of het als fout gezien wordt of niet. Helemaal goed is het natuurlijk nooit, verkeerd aanspringen
Verder hebben we te weinig info om dit te kunnen beoordelen. Ik heb wel eens ruiters in de baan gehad die dachten (!) dat ze verkeerd waren aangesprongen. Ik heb ook wel ruiters gehad waarbij de pony de vg zo ongemakkelijk vond dat ie uit galop viel en de ruiter dat daarom wel als poging tot herstel vond gelden. Kortom... ook niet zwart/wit.
Overigens is dit wel iets om met de jury te bespreken. Die is meestal tot een half uur na de wedstrijd aanwezig.
xniieeenke schreef:Kan allemaal, vandaag een momentje ontzettend stom maar voor de rest altijd wel toepasselijk commentaar.
xniieeenke schreef:Dat kan. Zie niet echt iets dat ik hier verschrikkelijk fout zei.