Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lietje_1991 schreef:Dan is er nog hoopnee hoor, zo erg is het nou ook weer niet, we blijven lekker door trainen
Hier inderdaad ook een merrie... Ene moment doet ze keurig wat ik van haar vraag en het andere moment... Tjaah....
Ilja000 schreef:Waarom zou je je paard in de F12 in de oprichting willen rijden? Als ie niet anders kan, kun je je afvragen of de nageeflijkheid wel echt in orde is. En als ie wel anders kan, waarom zou je dat dan doen?
F12 is niet echt veel strenger dan de F11. Er zit opbouw in de proeven. Het is wel een stapje verder en de nageeflijheid is het vervolg op de constante verbinding.
Mireille91 schreef:Ilja000 schreef:Waarom zou je je paard in de F12 in de oprichting willen rijden? Als ie niet anders kan, kun je je afvragen of de nageeflijkheid wel echt in orde is. En als ie wel anders kan, waarom zou je dat dan doen?
F12 is niet echt veel strenger dan de F11. Er zit opbouw in de proeven. Het is wel een stapje verder en de nageeflijheid is het vervolg op de constante verbinding.
Bedankt voor het deels beantwoorden van mijn vraag. De rest zoek ik zelf wel uit.