Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xIrlijn schreef:Ik kijk er waarschijnlijk op de FNRS site overheen, maar ik kan het niet vinden en hoopte dat jullie dit zouden weten:
Mag je met een manegestartkaart (en ruiterpaspoort) ook nog FNRS wedstrijden rijden? Of sluit het een de ander uit?
ynskek schreef:xIrlijn schreef:Ik kijk er waarschijnlijk op de FNRS site overheen, maar ik kan het niet vinden en hoopte dat jullie dit zouden weten:
Mag je met een manegestartkaart (en ruiterpaspoort) ook nog FNRS wedstrijden rijden? Of sluit het een de ander uit?
Met manegestartkaart voor de KNHS mag je gewoon nog f-proeven rijden
KirstenHorse schreef:Ik maakte mijn voltes juist altijd veel te klein :p Dus zou zeggen dat je je volte mooi rond moet rijden. Als je hem te klein of te groot rijd is hij niet meer rond
Het gaat in dit geval inderdaad om een jong paard die ik tijdens het doorzitten niet lekker over haar rug kan laten lopen (drukt rug weg, ik zit nog slechter, etc). Maar voor de ervaring wil ik het wel graag met haar proberen in een proef waarin ook stukjes lichtrijden zitten
Maar dan ga ik eens bij de manege vragen of dit mogelijk is, bedankt in ieder geval voor het meedenken! 
)