Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ziet er iig gezellig uit! Beetje jammer dat het voor mij met rijden zo'n gedoe was
. Ben helaas alweer 22 en alweer dik 6 jaar terug 2 weken geweest en jaar erna een week . Toen stonden de kampen wat in de kinderschoenen denk ik
, wel tijd van mijn leven gehad. Dus ik wil wel verslagen hier xd
ik weet in ieder geval nog wel dat ik sowieso 1 jaar met jou in dezelfde week zat!
xNK schreef:mismijk schreef:Haha daar kan ik jullie niet aan helpen! Het is gemiddeld een redelijk jonge groep volgens mij. Vanavond hadden ze een clinic en voltige. Ziet er iig gezellig uit! Beetje jammer dat het voor mij met rijden zo'n gedoe was
Haha, verplicht het bos in?
. En het regende heel hard, dus dat was ook niet echt wat. In de ene binnenbak was les, de ander die clinic. Nouja ik moest 2 paarden rijden en dat wilde ik niet een uur later doen ofzo, dus of die clinic had pech, of die les
. Heb met beide paardjes in de les mee kunnen rijden
.
.
'. En dan krijg hij een vliegenrijdeken met hals en een vliegenmasker op, anders is het niet te doen. Hij heeft ook echt voornamelijk last van zijn hoofd dat hij kapot schuurt
. Dierenarts moest eraan te pas komen
mismijk schreef:Jaa daar was ik idd ook heel blij mee! Kon ik iig droog rijden.
Als ik het bos in ga spray ik zijn staart en manen in met vliegenspray. Zijn lijf ook, maar staart en manen vind ik belangrijker. Zijn hoofd smeer ik in met 'vliegenspray gel'. En dan krijg hij een vliegenrijdeken met hals en een vliegenmasker op, anders is het niet te doen. Hij heeft ook echt voornamelijk last van zijn hoofd dat hij kapot schuurt
. Dierenarts moest eraan te pas komen
Het is bij die van mij nooit bevestigd, er zijn drie dierenartsen geweest die alle drie geen idee hebben wat het is, maar zodra paarden met eczeem last krijgen, begint zij ook te schuren en een deken heeft tot nu toe wel geholpen
, woah ik wist dat ze verslaafd was maar zo haha . Bennie_Maudd schreef:mismijk schreef:Jaa dat scheelt dan dat dat helpt zo!
Ik zie jou met je fjord weleens! (tenminste als jouw fjord als enige een vliegendeken heeft)Ik zag dat je hem een keer afspoelde en een keer naast hem fietste en toen kon je alleen zijn neus zien, maar ik wist zeker dat het een fjord was![]()
Haha
. Over het algemeen is idd alleen zijn neus en zijn zijn benen te zien en ik fiets altijd met hem naar de wei idd
. Rij jij op de Eekwal ook? Of ben je van ponykamp?
mismijk schreef:takkie_muis schreef:mismijk 10 jaar terug al?, woah ik wist dat ze verslaafd was maar zo haha .
Haha jaaa!! Tenminste, als we het over dezelfde hebben, maar dat denk ik wel! Ik ben zo iemand die altijd namen/gezichten enzo onthoud zeg maar
De konijnenfokster en weet ik het allemaal 
. Anders moet je hier gewoon keer weekendje heenkomen na de vakanties met een paar, is veel mogelijk, hou je gewoon je eigen ponykamp
dat is Cynthia Cynthia