Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNK schreef:mismijk schreef:Haha daar kan ik jullie niet aan helpen! Het is gemiddeld een redelijk jonge groep volgens mij. Vanavond hadden ze een clinic en voltige. Ziet er iig gezellig uit! Beetje jammer dat het voor mij met rijden zo'n gedoe was
Haha, verplicht het bos in?
mismijk schreef:Jaa daar was ik idd ook heel blij mee! Kon ik iig droog rijden.
Als ik het bos in ga spray ik zijn staart en manen in met vliegenspray. Zijn lijf ook, maar staart en manen vind ik belangrijker. Zijn hoofd smeer ik in met 'vliegenspray gel'. En dan krijg hij een vliegenrijdeken met hals en een vliegenmasker op, anders is het niet te doen. Hij heeft ook echt voornamelijk last van zijn hoofd dat hij kapot schuurt
. Dierenarts moest eraan te pas komen
Bennie_Maudd schreef:mismijk schreef:Jaa dat scheelt dan dat dat helpt zo!
Ik zie jou met je fjord weleens! (tenminste als jouw fjord als enige een vliegendeken heeft)Ik zag dat je hem een keer afspoelde en een keer naast hem fietste en toen kon je alleen zijn neus zien, maar ik wist zeker dat het een fjord was![]()
Haha
mismijk schreef:takkie_muis schreef:mismijk 10 jaar terug al?, woah ik wist dat ze verslaafd was maar zo haha .
Haha jaaa!! Tenminste, als we het over dezelfde hebben, maar dat denk ik wel! Ik ben zo iemand die altijd namen/gezichten enzo onthoud zeg maar