Ponykamp de Eekwal 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ivda

Re: Ponykamp de Eekwal 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 13:38

Ja we willen uitgebreide verslagen! Het liefst inclusief foto's O:)

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:40

nog 2 dagen voor week 28 *\o/* *\o/* *\o/*
nog 30 dagen voor week 32 *\%/* *\%/* *\%/*
nog 37 dagen voor week 33 *\%/* *\%/* *\%/*

*\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/*

Schiet al op voor week 28! Voor ik het vergeet heeel veel plezier!!

Dat vind ik een goede eis ivette :Y)

Selinaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:31

nathaliex1x schreef:
Selinaaxo schreef:
Zijn er ondertussen al meer die in week 28 gaan?

Ik ga in week 28

Okeee

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 21:49

Inclusief foto's ....
Ehm, als ik eraan toe kom goed dames?

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:29

Hoi dames! Al echte 'ponykamp gekte' hier merk ik al wel. Leuk! Zondag gaat het weer van start. Ik heb mijn paard daar staan en heb nog een aantal fotoshoots in de planning staan met stalgenoten, dus ik zal ook dagelijks op stal te vinden zijn. Op naar veel gezelligheid!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:07

week 28 begint vandaag, heeel veel plezier iedereen *\o/* *\o/* *\o/*
nog 28 dagen voor week 32 *\%/* *\%/* *\%/*
nog 35 dagen voor week 33 *\%/* *\%/* *\%/*

*\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/*

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:11

Nou de 'week 28'ers' hebben het volgens mij wel naar hun zin, zo stil als het hier is :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 17:20

Ja maar ik wil verhalen }>

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:08

Haha daar kan ik jullie niet aan helpen! Het is gemiddeld een redelijk jonge groep volgens mij. Vanavond hadden ze een clinic en voltige :) . Ziet er iig gezellig uit! Beetje jammer dat het voor mij met rijden zo'n gedoe was :\

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:31

mismijk schreef:
Haha daar kan ik jullie niet aan helpen! Het is gemiddeld een redelijk jonge groep volgens mij. Vanavond hadden ze een clinic en voltige :) . Ziet er iig gezellig uit! Beetje jammer dat het voor mij met rijden zo'n gedoe was :\

Haha, verplicht het bos in? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:00

Jeetje ik krijg heimwee van dit topic :') . Ben helaas alweer 22 en alweer dik 6 jaar terug 2 weken geweest en jaar erna een week . Toen stonden de kampen wat in de kinderschoenen denk ik :P , wel tijd van mijn leven gehad. Dus ik wil wel verslagen hier xd

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 00:03

Haha Rebecca, kun je je nog herinneren dat wij in dezelfde week waren? :) ik weet in ieder geval nog wel dat ik sowieso 1 jaar met jou in dezelfde week zat!

Ik ga dit jaar 2 (32 en 33) weken, en ik heb mobiel Internet dus ik hou jullie wel wat op de hoogte :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:07

Je komt me bekend voor, je was stukken jonger xd. Ik en Cynthia waren altijd op dreef , had haar perongeluk een hersenschudding geslagen het eerste jaar die 2 weken :=

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:39

xNK schreef:
mismijk schreef:

Haha, verplicht het bos in? :(:)

Haha nee, heb een pony met heel erg zomereczeem, dus dat gaat niet zo makkelijk ;( . En het regende heel hard, dus dat was ook niet echt wat. In de ene binnenbak was les, de ander die clinic. Nouja ik moest 2 paarden rijden en dat wilde ik niet een uur later doen ofzo, dus of die clinic had pech, of die les :') . Heb met beide paardjes in de les mee kunnen rijden :) .

Cynthia ben ik ook nog een jaar mee op kamp geweest! 10 Jaar geleden inmiddels :')

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:42

Het is wel fijn dat je gewoon in de les mee hebt kunnen rijden!
Ik ken het probleem van zomereczeem :\ M'n andere pony heeft een hele gevoelige huid, die gooi ik met warm weer een rijvliegendeken op in het bos, ik weet niet of dat dat gaat helpen bij eczeem?

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:55

Jaa daar was ik idd ook heel blij mee! Kon ik iig droog rijden :) .

Als ik het bos in ga spray ik zijn staart en manen in met vliegenspray. Zijn lijf ook, maar staart en manen vind ik belangrijker. Zijn hoofd smeer ik in met 'vliegenspray gel :') '. En dan krijg hij een vliegenrijdeken met hals en een vliegenmasker op, anders is het niet te doen. Hij heeft ook echt voornamelijk last van zijn hoofd dat hij kapot schuurt ;( . Dierenarts moest eraan te pas komen :\

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:05

mismijk schreef:
Jaa daar was ik idd ook heel blij mee! Kon ik iig droog rijden :) .

Als ik het bos in ga spray ik zijn staart en manen in met vliegenspray. Zijn lijf ook, maar staart en manen vind ik belangrijker. Zijn hoofd smeer ik in met 'vliegenspray gel :') '. En dan krijg hij een vliegenrijdeken met hals en een vliegenmasker op, anders is het niet te doen. Hij heeft ook echt voornamelijk last van zijn hoofd dat hij kapot schuurt ;( . Dierenarts moest eraan te pas komen :\

O jeetje :( Het is bij die van mij nooit bevestigd, er zijn drie dierenartsen geweest die alle drie geen idee hebben wat het is, maar zodra paarden met eczeem last krijgen, begint zij ook te schuren en een deken heeft tot nu toe wel geholpen :)
Ik denk dat ze een bepaalde allergie heeft ofzo, maar ze heeft er verder geen extreme last van, dus dan laat ik het maar zo

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:19

Jaa dat scheelt dan dat dat helpt zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:22

mismijk 10 jaar terug al? :') , woah ik wist dat ze verslaafd was maar zo haha .

Bennie_Maudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:07

mismijk schreef:

Ik zie jou met je fjord weleens! (tenminste als jouw fjord als enige een vliegendeken heeft)Ik zag dat je hem een keer afspoelde en een keer naast hem fietste en toen kon je alleen zijn neus zien, maar ik wist zeker dat het een fjord was :j
Haha

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:33

takkie_muis schreef:
mismijk 10 jaar terug al? :') , woah ik wist dat ze verslaafd was maar zo haha .

Haha jaaa!! Tenminste, als we het over dezelfde hebben, maar dat denk ik wel! Ik ben zo iemand die altijd namen/gezichten enzo onthoud zeg maar _O-

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:34

Bennie_Maudd schreef:
mismijk schreef:

Ik zie jou met je fjord weleens! (tenminste als jouw fjord als enige een vliegendeken heeft)Ik zag dat je hem een keer afspoelde en een keer naast hem fietste en toen kon je alleen zijn neus zien, maar ik wist zeker dat het een fjord was :j
Haha

Kan niet missen :') . Over het algemeen is idd alleen zijn neus en zijn zijn benen te zien en ik fiets altijd met hem naar de wei idd :') . Rij jij op de Eekwal ook? Of ben je van ponykamp? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:08

mismijk schreef:
takkie_muis schreef:

Haha jaaa!! Tenminste, als we het over dezelfde hebben, maar dat denk ik wel! Ik ben zo iemand die altijd namen/gezichten enzo onthoud zeg maar _O-

Cynthia de Cynthia :') De konijnenfokster en weet ik het allemaal :=

Eerste jaar had ik Gizora 2 weken , en 2de jaar Silvano . Iwan geloof ik met dagtocht wow wat een paard XD , ik wil ook zou ik voor 16 doorkunnen?

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:28

Haha dat weet ik niet! Ik weet dan weer dat ze pleegouders had ofzo? Ik heb nog foto van haar, haha!

Gizora! Heb ik ook veel op gereden, leuk paard. Haha 16 kan prima joh :P . Anders moet je hier gewoon keer weekendje heenkomen na de vakanties met een paar, is veel mogelijk, hou je gewoon je eigen ponykamp :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:32

:j dat is Cynthia Cynthia :P

Ik ben nu 22 dus die 6 jaar jonger joh :P