Toch nog best een grote groep, nu snap ik dat je echt niet achteraan wil rijden als de zandpaden lekker stoffig zijn haha. Lekker van bijna 20 man stof happen
Ligt er ook aan op welk paard je rijd. Somige paarden willen niet achterop. Met pepsi kon ik overal net als met leize. Met berend moest ik wat voorop rijden anders beukte hij iedereen aan de kant en hij let dan niet op mij. En fiona maakte het ook niet echt uit maar ze probeerde wel wat voorop te blijven tijdens de galop maar kon haar prima naar achter krijgen
Frouke was het fijnste midden in de groep. Voorin was ze wat drammerig en achterin dacht ze dat de leeuwen haar kwamen opeten
Lian
Geplaatst: 01-07-15 08:11
Ligt volgens mij echt verschillend per paard. Karinka wilde bij mij vooraan, maar dat heb ik ook wel eens anders gehoord gehoord.
Blanca vond alles wel best, alleen zo ver mogelijk uit de buurt van Tinka en niet helemaal achteraan. Als er één paard achter haar liep was het wel goed.
Karinka wilde inderdaad bij Simone het liefste achteraan Terwijl ik van jullie ook hoorde dat LoeLoe helemaal vooraan wilde, vond ze het bij mij juist meer naar achteren het fijnste xD
Lisette0
Geplaatst: 01-07-15 09:21
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 17-12-24 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt
En sommige paarden houden het vooraan ook gewoon niet bij qua tempo wij hadden op een gegeven moment bij de galop twee groepjes waarvan Marije even leidingpaard speelde van groep twee
En Plupaard..tsja.. die wilt vooraan . Rodi vind vooraan ook leuker (kan hij harder) en wordt achterin drammerig.
Heb er zo naar toe geleefd en nu kan ik misschien niet komen , heb me heup en rug gekneusd/ zwaar gekneusd en moet zelf bepalen wanneer de pijn het toe laat om weer te gaan rijden. Ze denken 2 a 3 weken dus het word afwachten
Ja indd! Ik moet echt kijken hoe het teen die tijd gaat, wang nu loop ik met krukken
Chantaliiejj
Geplaatst: 03-07-15 14:30
Jeetje wat balen anneverax, hoop dat 't snel beter met je gaat!
zie dat het opeens heel snel gaat voor de 1ste westernweek, sla dit jaar helaas over. Maar mag gelukkig een weekje leiding tijdens de herfst bij Fjordenpaard en tussen door nog huren!
Alvast heel veel plezier tijdens de western weken
Lisette0
Geplaatst: 03-07-15 16:01
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 17-12-24 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou ik dacht dat ik kon vliegen! Maar dat kon ik dus niet.. Zat op een 3 jarig paardje die voor het eerst banden ging springen. Hij was zo geschokken van wat die sprong dat die veel te hoog sprong en kei hard weg rende + een bok. Daar viel ik met een rot vaart op me hoofd en met een koprol op me rug. Lang leven de caps!! Helemaal niks aan me hoofd en me nek alleen stijf. Maar me rug en heup is een ander verhaal. Een ambulance is erg mooi van binnen als je alleen naar het plafond mag kijken! Kreeg van dat gas dat je wel ziet in de ziekenhuis series als je een kind krijgt haha top spul!! Maar ja loop nu met me oma's stok en het gaat iets beter al
Lisette0
Geplaatst: 03-07-15 16:46
X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 17-12-24 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja geen idee ik voelde me er heel raar mee haha! Ja hier in Ierland was het echt spoed maar kon nog 2 uur wachten op een stome zwangerschapstest voor dat ik de foto's mocht krijgen hallo ik ben niet zwanger? Maar ja goed gelukkig niks gebroken
Lian
Geplaatst: 03-07-15 17:40
Beterschap Vera! Ik zal voor je duimen!
Lisette0
Geplaatst: 05-07-15 12:17
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 17-12-24 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Lian
Geplaatst: 05-07-15 12:23
Joeeeeehoeeee. Zeer binnenkort kunnen we ons druk gaan maken over het weer, met de 14 daagse verwachting haha.