Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laura_Stella schreef:Ja, dat kan.
Je paard/pony moet wel verkeersmak zijn, en je moet wat extra betalen:
- Pony: 60,- p/w
- Paard: 90,- p/w

), en als je pony soms bokt (of wat dan ook), sommige paarden/pony's hier kunnen er ook wat van hoor haha 

Laura_Stella schreef:Ik zou eerst niet gaan, na overleg mag het toch haha![]()
Volgensmij gaat de rest hier ook, maar ligt er ook aan welke week je gaat.
Ik ben beetje blond denk ik, wat bedoel je precies met buiten de mand vallen?
Eigen paard of niet, je hoort er natuurlijk bij (zo zal ik het maar zeggen haha), en als je pony soms bokt (of wat dan ook), sommige paarden/pony's hier kunnen er ook wat van hoor haha
Het is niet dat als je pony bokt, dat je hem 'niet in controle' of wat dan ook kunt houden.
Oke sorry voor mijn warrige reactie haha
Edit: er stond blind, moest blond zijn hahaha

Laura_Stella schreef:Ik zou eerst niet gaan, na overleg mag het toch haha![]()
Volgensmij gaat de rest hier ook, maar ligt er ook aan welke week je gaat.
Ik ben beetje blond denk ik, wat bedoel je precies met buiten de mand vallen?
Eigen paard of niet, je hoort er natuurlijk bij (zo zal ik het maar zeggen haha), en als je pony soms bokt (of wat dan ook), sommige paarden/pony's hier kunnen er ook wat van hoor haha
Het is niet dat als je pony bokt, dat je hem 'niet in controle' of wat dan ook kunt houden.
Oke sorry voor mijn warrige reactie haha
Edit: er stond blind, moest blond zijn hahaha

Laura_Stella schreef:Jaaaaa Kanjer mijngod.
Die heeft mij een poosje terug met springen hét ultieme vlieg-tegen-de-bakrand-aan-gevoel gegeven.
Viel er toen 2x af, 1e keer kon ik er nog wel om lachen: galopperen - *bok* - stilstaan, en toen lag ik er naast hahahaha
2e keer was op het einde, ik galoppeer op de sprong af, neemt ie een sprint en bokt ie me tege de muur
Mja echt Kanjer