Amira_ schreef:Zoo ! Dat is goed, je was niet door toch?
Ik moet 26 juni.
Ik ben wel door
Alvast succes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amira_ schreef:Ik heb die zegels nooit gezienMijn moeder kijkt daar wss overheen (:

Wat waren je punten?
Maar zou nu wel graag willen weten hoeveelste ik ben geworden. Sowieso zit ik in de top 3, want meisje uit mijn les (ook mijn categorie dus) had minder punten dan ik. Maarja wordt dus maar even afwachten wanneer het op de site komt te staan. _Linn_ schreef:JaahMaar zou nu wel graag willen weten hoeveelste ik ben geworden. Sowieso zit ik in de top 3, want meisje uit mijn les (ook mijn categorie dus) had minder punten dan ik. Maarja wordt dus maar even afwachten wanneer het op de site komt te staan.
_Natasja_ schreef:Misschien hebben ze alleen de mensen genoemd die door zijn en niet de plaatsing?
Wie heeft er in ravenswaaij gereden en wie zijn er door?
Er werden zoveel namen genoemd...

fryskhynders schreef:Nou wat een dag!!!
het was een hele ervaring!! ik zat op een heel ander paard dan waar ik normaal ik zat, echt een uitdaging dus![]()
Niemand door van onze manege, maar wel een dag vol lol en gezelligheid!
Linda je reed super netjes!!!
_Linn_ schreef:Ik ben dooooooorrrrrrr![]()
![]()
Nog 3 andere van mijn manege zijn ook door, waarvan ook een uit mijn categorie!!!!

fryskhynders schreef:Nou wat een dag!!!
het was een hele ervaring!! ik zat op een heel ander paard dan waar ik normaal ik zat, echt een uitdaging dus![]()
Niemand door van onze manege, maar wel een dag vol lol en gezelligheid!
Linda je reed super netjes!!!