Asyaa schreef:Als ik je manier van spelling, taal gebruik, en desbetreffend 'Arrogant kreng' een arrogante kreng noemt bekijk, zeg ik komkommers
Uit mijn oogpunt zijn de manege ponys en paarden (op de maneges die ik ken) over het algemeen het niet waard om een gloednieuw zadel te kopen, maakt dit mij nou ook een arrogant kreng? Ze blijven simpelweg gewoon niet lang genoeg om een gloednieuw zadel voor te kopen, en daar komt nog bij dat sommie manege ruiters veel slechter met harnachement om gaan, omdat het hun spullen toch niet zijn... Het is natuurlijk optimaal dat elk paard een perfect passend, gloednieuw zadel krijgt, maar over het algemeen is dit in een manege situatie gewoonweg niet rendabel.
En waarom zou je?
Als je een 2de (of zelfs 3de) hands zadel op de kop kan tikken die goed genoeg zit, waarom duur doen?
T zadel in kwestie wa svan een overleden paard, en toevallig had mn lievelingspony dirngend een nieuwe nodig, en dat zadel wa snog zo goed als nieuw. Ik ken jou niet, dus ik heb ook geen mening ove rje, en dat hoef ik ook niet; internet-gedoe hecht ik wat dat betreft toch geen waarde aan.
Besides, het is niet de eerste kee rofzo dat ze zo doet, maar ach, zoals ik al zei, naa rzulke mensen luister ik toch niet.
Niet dat ik nu snap wat komkommers ermee te maken hebben, maa roke (persoonlijk zou ik voor maanzaadbolletjes gaan)

Het zwakt alleen maar jou argument af.

.