coydog schreef:
sorrie maar daar trek ik me niks van aan
ben ondertussen bijna 60 kg lichter dan op de foto in dit topic ..
en mijn bmi meter staat op 35
maw gevaarlijk overgewicht ..
nu ben ik niet mager maar zo dik echt niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
coydog schreef:
nu ben ik niet mager
coydog schreef:Dat was ook de reden dat ik het postte Nicky, hoe heet ie waar ik op reageerde heeft volgens dat ding overgewicht...1 kg lichter en het is ineens perfect.
Geloof daar ook allemaal niet zo in hoor.
Qimm schreef:coydog schreef:Dat was ook de reden dat ik het postte Nicky, hoe heet ie waar ik op reageerde heeft volgens dat ding overgewicht...1 kg lichter en het is ineens perfect.
Geloof daar ook allemaal niet zo in hoor.
érgens moeten ze een grens trekken. een BMI heeft een aardig goede weergave van de werkelijkheid.
Suzan_bobar schreef:Tja, als die instructeur dat zo dwars zit, had hij jou eerst moeten zeggen dat je moest afvallen voordat je begon met rijden,.....
Mag ik vragen of dit op de Hazelhorst was??
Ik heb daar zelf ook een poosje gereden met weinig succes,... Kreeg alle 'rotbokken' (om ze zo maar te noemen) te rijden! Als ik een kee rop een ander wilde mocht dat niet,... Ben daar ook gestopt dus!
moonfish13 schreef:ik zie liever 100 kilo goed rijden zonder dat ze het paard in de weg zit als 60 rukkend, plukkend en hobbelend....