interesses, school, waar kom je vandaan ?
voor de hoeveelste keer ga je op kamp ?
interesses zijn paarden en hockey kom uit zoetermeer en ga voor de 5e keer op kamp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bij poelenburgh ?

ik krijg er echt zin in! JUllie ook al?
Echt zo jammer zo leuk altijd! Dionnee schreef:Ik wilde ook gaan, paar vriendinnen en vrienden gaan ook van mij die week, mr ik ben dan helaas op vakantieEcht zo jammer zo leuk altijd!
Jaimyliefje schreef:Dionnee schreef:Ik wilde ook gaan, paar vriendinnen en vrienden gaan ook van mij die week, mr ik ben dan helaas op vakantieEcht zo jammer zo leuk altijd!
Nouu dii! dat is echt super jammer!
Jaimyliefje schreef:ohh, dat is wel erg gaaf!
Ik ken haar niet echt, ofja, zij mij niet![]()
maar ik mag haar wel, ik heb een beetje met haar gepraat vorige zomer toen lilo ook op poel stond
Jaimyliefje schreef:dus dat zijn.. jongens? dan?
kitty_gomez schreef:Ik ga samen met susanne12 naar week 1

CheRel schreef:Haha dat wordt een soort reunie..
Gayle, Emile en Mick ken ik ook van 2 en 3 jaar geleden.
Ik ben nu op school zal m posten als ik thuis ben!
Wat leuk
Ik weet nog wel dat jij toen veel met sandra(?) of iemand van de leiding omging en ook in de herfstvakantie weer terug zou gaan naar poel. Ben beniewd naar die foto van ons!
CheRel schreef:Ik herken je nu pas!Wat leuk
Ik weet nog wel dat jij toen veel met sandra(?) of iemand van de leiding omging en ook in de herfstvakantie weer terug zou gaan naar poel. Ben beniewd naar die foto van ons!

CheRel schreef:Ik herken je nu pas!Wat leuk
Ging die week idd heel veel met Sandra om, en ben idd met Jaimyliefje samen nog in de herfstvakantie gegaan! De foto post ik zo!