Manegeles-probleem, wat vinden jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fleming

Re: Manegeles-probleem, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 09:24

Ik bedoel het ook niet aanvallend. Het is gewoon mijn mening. En ik ben het er niet mee eens dat iedereen in onze les de paarden waar zij op rijden aankunnen. Ik zeg niet dat ik het beter zou doen, dat zeg ik helemaal niet. (zeggen jullie ook niet hoor Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:23

Nee snap dat je het niet aanvallend bedoelde. Ik trouwens ook niet, sorry als het beetje verkeerd overkwam. Tot vanavond xx

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 18:24

Ja mij ook sorry =(

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 20:31

Bij ons is het 11, in een nog relatief kleine bak, maar ik vind het prima zo Vork

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:28

bij ons is het max. 8 in een les (wij zitten met 6) maar ik vind wel dat je wat van die paarden mag zeggen hoor Lachen

melanolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:22

vind jij 10 al redelijk druk?? als wij dat hebben zou het bijna een priveles worden!!!! voor ons is 20 nog wat weinig maar tog al vol...soms komen er d&an mensen rijden (voor op manegepaarden die ik en mijn vriendinnen moeten opzadelen) en dan zijn we al met 11 en dan komenb de eigenaars paarden er nog eens bij

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:15

Het ligt er ook aan hoe groot de bak is.... ik weet van jullie manege (rijd ook een meisje bij ons op de manege die ook bij Oostelbeers op Wirona rijd) dat die groter is dan onze bak. 8 tot 9 pers. is bij ons het maximale maar bij jullie zou het met 10 pers. wel moeten kunnen. Ik moet zeggen dat ik het ook niet fijn vind om met zoveel personen te rijden omdat je niet fatsoenlijk je figuren kan rijden.

Bright

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:22

Vervelend inderdaad!
Ik had hetzelfde probleem, ik ben gewoon weggegaan, en ben nu 3 maanden gestopt met rijden.
Ik kan altijd nog terug!

Als je echt niet weg wilt moet je met je instructrice praten, en misschien op een andere dag met je oude groep de les weer starten, of die kinderen die er nieuw bij zijn uit gooien! Clown

Ik hoop dat je je problemo oplost

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:27

Worden er echt lessen gegeven met 10 mensen Rolleyes
Als ze gaan lopen zeggen op wie ze willen moet je ze er juist niet opzetten, dat zou ik doen Vork
Maar als de paarden echt zo druk zijn en hun aandacht nodig hebben dan kan je beter in een kleinere groep gaan rijden.
Bij ons op de manege is het maximum aantal paarden 7/8.
Maar wat Bright ook zegt, gewoon erover praten, dat je het niet zo leuk vind dat die nieuwe mensen erbij zijn gekomen zodat jullie samen als een groep erover kunnen praten.

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:37

wij rijden soms wel eens met ze 14e ofso in een les maar onze bak is wel wat groter dan een normale bak Knipoog

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:39

Bij ons is het maximaal eigelijk 8 paarden maar soms kan he wel eens 9 worden mar dat is meestal niet(bij de gevorderde)

Bij de beginners meestal niet meeer dan 5

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:32

Ik vind 10 wel een beetje aan de drukke kant ja!
Wij hebben er maximaal 5, bij hoge nood 6.. Clown
In een bak van 20x60 Lachen

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:37

Wij rijden in de bak vaak met diverse aantallen. Ze vliegen bij ons namelijk gewoon de les in voor 1 of 2 keer, en dan veranderen ze van dag. Dus vaak rijden we de ene keer met 8 personen, en de andere keer met meer dan 12. Erg vervelend, aangezien we geen grote binnenbak hebben.

Ik zou ook gewoon met je instructrice gaan praten. Misschien dat jullie tot een oplossing kunnen komen Lachen

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:07

ik vind vier een mooi aantal ik run zelf mijn eigen manege en geef ook zelf les en merk echt dat je anders niet iedereen genoeg aandacht kan geven en echt goed kan leren rijden maarja dat is mijn mening groetjes jamie

majotjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:12

Wij hebben ook dit probleem dat wel met te veel mensen in een les. we moesten een uur later gaan rijden omdat de mensen van die les heel vaak niet kwamen of soms maar 2 en dat was te weinig om les aan te geven maar nu wij er bij zijn gekomen komen ze opeens altijd. Soms een enkele keer is er iemand niet. Onze instuctrice kan de drukt niet aan en we krijgen dan ook niet goed les. Dit is best wel jammer want ze kan het wel want toen we nog zonder hun in de les zaten kregen we heel goed les. Ook hebben we een meisje in de les die steeds buikpijn heeft wij denk dat het dor de spanningen komt maar zij is toen bij ons in de les geplaatst en wij zijn best al gevorderd en past ze niet goed bij ons. We hebben er nu over gepraat met de eigenarse van de manege en zij zou met dat meisje gaan praten. Wat wel jammer is is dat degene die ons les geeft tot de vakantie les geeft en dan stopt om wedstrijden te gaan rijden. We krijgen dan les van iemand die de drukte wel aankan maar toch is het niet fijn als je een paard hebt dat wat harder wil dan de rest. Ik hoop dat er bij jou ook een oplossing komt!!

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:00

Ik weet niet of dit klopt maar bij ons in de volle lessen rijden er maximaal 16 mee. Gaaaap