Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elsjj schreef:Hallo beste mensen, om even een ander beeld op erve meenderinkboer te geven..
Ik komm zelf al 6 jaar bij meenderinkboer.. En over dat met zen 20en in een bak rijden.. ik heb dat nog nooit meegemaakt.. de groepen waarmee wij reden/rijden waren inderdaaad altijd ongeveer 8 man, tenzij er natuurlijk een groep is van een ponyclub die metzen allen bij elkaar in 1 groep willen ( maar dit is dan op verzoek van de groep zelf;)) Ik zelf vind ook de lessen daar wel goed hoor.. zowel voor mensen die nog nooitgereden als voor mensen die al wel jaren ervaring hebben.. de mensen zijn altijd wel gediplomeerd en hebben lange ervaring.. Bovendien is de omgeving er echt werkelijk waar top!!! er zijn zoo veel paadjes door het bos afgewisseld met lekkere galoppaden.. Dus ik weet niet of mensendie er negatieve ervaringen mee hebben iets specifieker kunenn zijn met wanneer dat was ?? of dat er mischien andere redenen waren.. en tsjaa.. over arrogante mensen die zijn overal.. dan heb je misschien net pech gehad of mensen mischien verkeerd ingeschat want je kunt nu eenmaal niet iedereen positief beoordelen...
Naja niets negatiefs hoor tegen iedereen die t er niet leuk heeft gehad.. maar voor mij blijft meenderinkboer boven andere kampen toch echt de ultieme;)