Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carrera schreef:Als ik dit dus lees word alles onder een C pony dus niet gezien als pony want die kunnen het tempo in een ponyles niet bijhouden. Beetje minderwaardige gedachten eigenlijkHelaas is dit dus het beleid op die manege en zal dus mijn keus voor deze manege niet boven aan staan. Verder had ik gehoord dat de paarden en pony´s weinig in de weide kunnen ivm dazen en horsels klopt dit ook?
elmo1 schreef:Ik heb er 7 jaar gestaan met eerst een D- pony en daarna een E- pony, ze komen dagelijks zo'n 3 uur op de weide zomer en winter, dit was voor ons uiteindelijk toch te weinig en daarom zijn we verhuisd, tevens liepen onze meningen over bepaalde zaken uiteindelijk te ver uiteen om nog tevreden samen te werken
Karen
elmo1 schreef:Wij hebben er jaren met plezier gestaan, anders was het ook geen 7 jaar geworden![]()
maar wat vandaag voor iemand de juiste plek is, kan dat morgen niet meer zijn.
Mensen ontwikkelen zich en leren continu nieuwe dingen en dan kan je op een gegeven moment tot de conclusie komen dat de goede plek van gisteren , vandaag niet meer voldoet.
Iedereen is altijd op zoek naar iets beters, en voor ons paard bleek het 24 uur buiten kunnen zijn in een rustige omgeving met lieve mensen om hem heen gewoon beter.
Dat neemt niet weg dat er veel mensen nog steeds naar volle tevredenheid op de paardenhoeve zijn blijven staan.
Het is maar net wat er bij je past,
Somebitch schreef:Tja.. Ik ben meer voor zoveel mogelijk buiten.. En niet maar een paar uur. Verder lijkt het me best een leuke manege.
Mistralleke schreef:Ik heb ook dingen gehoord van de lessen van Penny, schijnbaar mag je maar vanaf 1 kant afwenden(de lange zijde met de ramen)
Arabian_Girl schreef:Mistralleke schreef:Ik heb ook dingen gehoord van de lessen van Penny, schijnbaar mag je maar vanaf 1 kant afwenden(de lange zijde met de ramen)
Ja precies dat vertelde die meiden hier ook !!
Arabian_Girl schreef:wat ik wel hoor van hun is dat de lessen erg streng zijn en niet meer echt leuk. dat ze voor straf als ze verkeerd afwenden een rondje ernaast moete lopen..en allemaal strafregels moeten schrijven van haar.
Vind dat best raar want je betaald toch voor je les en je doet het toch voor je lol. niet om er naast te lopen en strafregels te moeten schrijven.
virgin_lady schreef:Kennen jullie toevallig enen chantal die daar stage loopt oid. Ze komt daar nu weer. Ze was een hele tijd terug daar weggestuurd..weten jullie over wie ik t heb ?
virgin_lady schreef:op welke dag weet ik niet precies.dacht wel dinsdag of woensdag ja.ze rijd daar de paarden in en door toch ?