Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wel jammer, was echt een stoer beestje.. Kent iemand Osk? Behalve Christellie en DjuckieMjöll 
Lang niet gesproken, hoe gaat t met je paardjes? 

Snoevie schreef:nou geen 50 kg hoor,maar ik hoorde dat er ook volwassen kerels van 80 kg op rijden(al lijkt mij dat veel hoor)en je ziet het ook op hun website,dat er een volwassen vent op die beestjes rijdt
Snoevie schreef:nou geen 50 kg hoor,maar ik hoorde dat er ook volwassen kerels van 80 kg op rijden(al lijkt mij dat veel hoor)en je ziet het ook op hun website,dat er een volwassen vent op die beestjes rijdt
christellie schreef:Ik vond het niet zo leuk. Begeleiding was niet aardig. We hebben bijna niet gereden, 1 uurtje per dag ofzo. Ok, het was heel erg warm, maar ze hebben bijna geen moeite gedaan om ons bijvoorbeeld 's avonds te laten rijden. We gingen trouwens wel op dagtocht van 11 tot 3, terwijl het 30 graden was. Slaat toch nergens op? Verder hebben we bijna elke middag liggen zonnen in het gras...daar ga je niet voor op ponykamp toch?
Maar...de paarden waren wel echt SUPERGAAF. Ik had nog nooit echt getölt, en dat is zo fijn!!! en op de töltbaan was natuurlijk ook geweldig...
BTW DuckyMjöll, ben jij Tessel? Of zusje (naam vergeten, sorry :p )
) En paarden waren idd geweldig!

(geen kamp, gewoon een rit... hoewel, wel tijdens het kamp) 

.Vandaar dat ik er nu zelf een heb.
.Lekker een weekendje met de ijslanders op stap.Zeer mooi gebied om te rijden trouwens....enne...Gerrit kan lekker koken
.

* 

Nou dat was echt nergens voor nodig!! Een rengalopje had ik wel willen maken op Flugsvinn
Ze kon ook echt keihard tolten, heerlijk

Snoevie, heel veel plezier, ik zou zo met je mee willen