erve Meenderinkboer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiraMar

Re: erve Meenderinkboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:09

Hendrik Meijer
Ach gut, is Silver dood? Wat onwijs sneu... dat was zo'n toppony! Niet moeders mooiste (toen ik hem kende was 'ie nog veel grijzer trouwens) maar zooooo'n enorme braverd Normaal niet helemaal mijn type, maar voor de lange ritten wel heel relaxed....!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:16

MiraMar schreef:
Hendrik Meijer
Ach gut, is Silver dood? Wat onwijs sneu... dat was zo'n toppony! Niet moeders mooiste (toen ik hem kende was 'ie nog veel grijzer trouwens) maar zooooo'n enorme braverd Normaal niet helemaal mijn type, maar voor de lange ritten wel heel relaxed....!

Hens heeft het inmiddels zo goed als helemaal overgenomen
kom er nog steeds regelmatig, familie in markelo he... en de vader van hendrik was de beste vriend van mijn opa

Afbeelding
Zie hier Miranda en de hondjes Max & Maurits

Afbeelding
Norica

Afbeelding
Flori-Jade

Afbeelding
Fabiola

Afbeelding
Ik en Romeo

Afbeelding
Ik en Roxy

Afbeelding
Daisy

En ik zal strax ff meer foto's uploaden, heb echt pakken liggen

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:26

Amnero schreef:
Hens heeft het inmiddels zo goed als helemaal overgenomen

Owww dat geeft wel aan dat ik echt oud begin te worden...
Maar leuk zeg, allemaal bekende namen voor mij!

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:26

Ik heb wel vernomen dat Hens een kindje heeft (loopt denk inmiddels al maar toch)

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:28

vlasta schreef:
Ik heb wel vernomen dat Hens een kindje heeft (loopt denk inmiddels al maar toch)

haha 2 zelfs

Afbeelding
Thomas en Jullian

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:36

Ik heb onlangs een niet echt prettig gesprek met een dame gehad van deze manege!

wij wilden er met ons bedrijf naar toe,10 mensen voor een weekendje , op hun site stond en staat nog steeds dat er nog plek was op de datum die wij graag wilden maar die dame, snauwde me af, dat er geen plek was en dat was dat.....heeeel abnormaal, ik wist echt niet wat me overkwam!

Duz als ze daar allemaal zo aardig zijn dan wens ik jullie veel plezier toe. Maar misschien had ik pech dat ik er een domme miep aan de telefoon kreeg, maar zeker geen reclame!

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:55

[quote="Amnero]
kom er nog steeds regelmatig, familie in markelo he... [/quote]
Heb jij ff geluk! Kan je der gewoon vaak langs! Ik moet 2.5 uur reizen

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:12

Fritsiej schreef:
[

Haha daar maak ik ook zeker wel gebruik van
oma woont er vlakbij en ik heb een hele tijd priveles gehad van hendrik, maar die is er helaas helemaal mee gestopt...

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:13

leonietje schreef:
Ik heb onlangs een niet echt prettig gesprek met een dame gehad van deze manege!

wij wilden er met ons bedrijf naar toe,10 mensen voor een weekendje , op hun site stond en staat nog steeds dat er nog plek was op de datum die wij graag wilden maar die dame, snauwde me af, dat er geen plek was en dat was dat.....heeeel abnormaal, ik wist echt niet wat me overkwam!

Duz als ze daar allemaal zo aardig zijn dan wens ik jullie veel plezier toe. Maar misschien had ik pech dat ik er een domme miep aan de telefoon kreeg, maar zeker geen reclame!

Klinkt totaal niet als iemand van daar....

Barrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:50

Haha, zijn Max en Maurits er ook nog steeds. Die waren er toen net. De een met z'n scheve neus en de ander met hangende oren (toch?) ; erg leuke honden! En vroeger had je Marco (die zwarte), die kennen wij ook nog.

En, mijn zusje en ik zijn vrijwel zeker dat het dezelfde Miranda is . Kan ook haast niet missen natuurlijk .

Wat betreft de foto's van Amnero: alleen de schimmel ken ik niet, de andere allemaal wel (heb ook op de meeste ervan gereden, vooral veel op Daisy en Roxy).

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:17

Amnero schreef:
leonietje schreef:

Klinkt totaal niet als iemand van daar....

Toch is het helaas zo ! Ik had de site naar al mijn collega's gestuurd en iedereen was heel enthousiast,we zagen ons daar al helemaal zitten, en lekker rijden in het weekend..!
Heel jammer.

Isabelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 11:54

Fritsiej schreef:
En over Rowan/Sylvester is zeker zo! Silver is van de zomer ingeslapen. Want hij had chronische darm ontsteking ofzo..?
Afbeelding
Dit was 2/3 weken voordat hij werd ingeslapen..
Ik vond het echt jammer want hij was echt een schat!!
Met al die kleine kindjes hobbelen

arme silvertje Ik weet nog goed in de zomer zag die er heel mager uit enz

Isabelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 11:57

Barrie schreef:
Haha, zijn Max en Maurits er ook nog steeds. Die waren er toen net. De een met z'n scheve neus en de ander met hangende oren (toch?) ; erg leuke honden! En vroeger had je Marco (die zwarte), die kennen wij ook nog.

En, mijn zusje en ik zijn vrijwel zeker dat het dezelfde Miranda is . Kan ook haast niet missen natuurlijk .

Wat betreft de foto's van Amnero: alleen de schimmel ken ik niet, de andere allemaal wel (heb ook op de meeste ervan gereden, vooral veel op Daisy en Roxy).

jaa max en maurits zijn er nog steeds

CherrenJessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:05

Barrie schreef:

Haha dat klopt!!
Max is met de hangende oren en maurits met een scheefneusje!!

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:00

Ik ben er ook geweest, vond het niet super maar wel leuk opzich. Het rijden was redelijk saai met elke keer hetzelfde, 3 kwartier stappen en dan een keer rengalop. En ik zat net in een ***week.

Barrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:07

Het was bij ons ook niet altijd even leuk (vooral niet de kampen dat er heel veel mensen waren; wij gingen de laatste jaren in een week waarin niet heel Nederland vakantie had; dan waren er hooguit 10 mensen, dus paarden voor het uitkiezen etc.), maar als wij nu terug kijken, hebben wij al met al een leuke tijd gehad daar !!! Anders waren wij ook niet meerdere keren teruggegaan natuurlijk . Voornamelijk goed herinneringen dus .

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:09

Ik ben al 2 keer ergeweest toen er ook Belgen waren! Echt zooooo lachen. En die Vincent die ze ging leren tellen.. Aleeee... Nou dan kom je niet meer bij hoor

Die schimmel is Norica

Barrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:31

De naam Norica stond inderdaad onder de foto en ook de naam kan ik mij niet herinneren. Misschien dat voor dit paard een nieuwe naam bedacht is (of ik ben 'm gewoon vergeten ).

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:40

@leonietje
Ik moet zeggen dat Venneke wel eens bot door de hoek kan komen dus misschien heb je haar aan de telefoon gehad...

Wat leuk om Mauritz te zien op de foto

Kennen er nog mensen meneer Koster?

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:52

vlasta schreef:
@leonietje
Ik moet zeggen dat Venneke wel eens bot door de hoek kan komen dus misschien heb je haar aan de telefoon gehad...

Wat leuk om Mauritz te zien op de foto

Kennen er nog mensen meneer Koster?

hahah jaa dat is waar de koster . Die was er toen wij er de allereerste keer waren. Liep die daar altijd rond, hij leek echt veel ouder dan die was. En dan liep die met zo'n touwtje in ze hand rond.

Isabelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:54

Fritsiej schreef:
Ik ben al 2 keer ergeweest toen er ook Belgen waren! Echt zooooo lachen. En die Vincent die ze ging leren tellen.. Aleeee... Nou dan kom je niet meer bij hoor

Die schimmel is Norica

Hahha jaa dat was echt zo grappig hea . En toen die keer dat miranda met de mp3 mee ging zingen en wij maar prOberen te raden En die enne belg dan hoe die bolero zei

Barrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:44

Haha, Koster ja ! Hij had altijd zo'n vies overall aan met een gat erin (ongeveer ter hoogte van zijn achterwerk, maar dan aan de zijkant ). Wij waren inderdaad erg verbaasd toen wij zijn leeftijd hoorden; hij zag er inderdaad veel ouder uit! En hij kon behoorlijk mopperen, dat kan ik mij nog wel herinneren.

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:49

Hij is ook een keer in zijn gezicht gebeten door Mauritz...
Hoe dat precies is gekomen dat weet ik alleen niet meer.

AnnemiekvM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:28

Hens was idd ook bij ons op cursus. Ik kon maar niet op zijn naam komen.
Hij kwam bij mij wel heel gezellig over en ook Miranda en Elsbeth waren heel aardig.

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:06

KOSTER!!! Geweldig..!!!
Hij liep altijd met een stroo touwtje en dan deed die net of er een vlieg in je nek zat

Die foto van Miranda en die mp3 speler heb ik ook nog