Christelijk ponykamp gezocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:17

het is t/m 16 jaar dacht ik...maar 14 kan mooi hoor!

SharirBobby

Re: Christelijk ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:16

Naar HisHorses zou ik persoonlijk niet gaan.
Ik ben daarmee namelijk 1 x op kamp geweest, zo'n 6 á 7 jaar geleden.
Eten moest verplicht met mes en vork, ja ook je boterhammen, géén ellebogen op tafel, en je armen mochten maar een klein stukje over tafel steken., kaasrecht opzitten (dus niet met gebogen rug) Dat is niet raar misschien, maar als je in een tent aan een picknicktafel zit vind ik dat wat overdreven regels, vooral omdat er ook zo streng op gecontroleerd werd.
Verder elke avond een preek van 3 á 4 uur (jaja) aan 1 stuk door. En opletten moest je, ze hielden goed in de gaten of je niet zat te kletsen of te slapen. Dat hadden ze van mij dus wel even in de folder mogen zetten want als ik dat had gewild had ik me wel opgegeven voor een preken-kamp ofzo.
Verder het paardrijden, volgens mij reden we 1 á 2 keer per dag. elke dag les en 2 x een buitenrit gemaakt volgens mij en een keer spelletjesmiddag (was wel erg leuk).

De sfeer vond ik echt zéér slecht vanuit de leiding, die verziekten echt de boel, die maakten er echt een grafsfeer van met allerlei regeltjes en controles, en ik moet zeggen dat ik normaal echt wel wat gewend ben qua regeltjes enzo, maar ze gingen daar gewoon te ver.
In elke tent sliep trouwens ook een leiding en je zodra je op bed lag (volgens mij 22.00), mocht er niet meer gepraat en geseind worden. Mijn idee van kamp is toch wel dat je op bed nog gezellig kletst enzo.

Het jaar daarna ben ik maar weer naar een ander kamp gegaan

Kampen van de HGJB zijn trouwens wel érg leuk, ben 1 keer met hun naar Frankrijk geweest en heb een keer een week met hun gesurviveld. Christelijke leiding en deelnemers, geen gevloek, verder erg gezellige en vrije sfeer.

Sjimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:49

Ik ben met HGJB aantal keer meegeweest en aantal keer leiding geweest (geen paardrijkamp leiding overigens).

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 20:39

Hishorses klinkt belachelijk is dat wel een vakantie? HGJB klinkt wel heel leuk !! Groetjes Dieke

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 14:41

Kheb vandaag informatie binnen gekregen.. er was ook een trektocht maar daar had je minstens 4 jaar ervaring voor nodig jammer.. maar de rest leek me wel leuk. Ik ga nu ook mijn vriendin meenemen die al 9 jaar rijd (vanaf haar 5e) 14 dus.. Ik hoop dat zij dit leuk vind en dat het niet te makkelijk is.. Groetjes Dieke

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:46

Sophiee schreef:
Bij ons (Manege de Bongerd) wordt er wel rekening mee gehouden, vragen of er mensen willen bidden voor het eten enzo, maar er wordt altijd wel wát gevloekt.

ik ben daar ook op ponykamp geweest maar ze vroegen niet wie er wou bidden hoor (volgens mij was daar ook niemand christelijk ze vloekten allemaal wel)

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 14:47

Ach jaah

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:21

diekebokt schreef:
@ batje: weet je de site nog?

http://www.baruch.nu

Afgeleid van het emailadres dat batje gaf.

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 16:58

Oke bedankt

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:01

hmm dat hishorse vind ik ook niks voor een ponykamp, het is toch ponykamp, geen leer-netjes-eten-kamp, het is logisch dat je niet met je handen je macaroni ofzo naar binnenwerkt maar dit vind ik overdreven..

hoop dat je verder wle ee leuk kamp vind

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 20:35

Owkeej,, Ik hoop ook dat het een leuk kamp is.. Ik ga er niet naar toe maar die verhalen over de strenge leiding vind ik een beetje vreemd.. maar goed het is vast wel wat verbeterd Groetjes Dieke

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 10:15

St. Baruch is in eerste instantie uit op evangelisatie en het tegengaan van de Islam! Dus als je bij hun op kamp gaat moet je weten waar hun prioriteiten liggen.

Ik kan je niks afraden( ik houd me verre van dit soort( in mijn ogen) griezels met kokervisie) maar weet waaraan je begint.

Maar aan de andere kant, jullie stellen het nu voor alsof je op kampen die niet onder de vlag christelijk opereren vol met vloeken en slechte dingen zitten. Pas daar voor op, je beledigd daarmee een hele hoop niet christelijke mensen!

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 16:08

Oke, ik ga er niet heen. maar het is wel handig om te weten

suusjepuusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:23

miekie schreef:
diekebokt schreef:
Jaah owkeej dat lijkt me wel een geschikt kamp! Kwil wel graag bij het galopeer niveau anders is het een beetje saai ;) wel heel leuK!! kdoe het denk ik .. ik heb om info gevraagd

De echte beginners of mensen die niet goed durfden te galoperen zaten meestal bij de stap,draf groep. De rest gewoon bij de galopgroep, dus als jij gewoon al wat rijervaring heb zal je echt niet in de stap,draf groep terecht komen hoor :D

een vraage als je bij het lamoen op trektocht gaat is dat ook leuk? en ga je daar ook hoog springen?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:35

Uh dit topic is 5 jr oud, misschien een idee om zelf een nieuw topic te openen? :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:34

Oud topic, dus hier een slotje.