Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RakkerTwanko schreef:Jessica is idd niet naar de slacht. Ze is geloof ik van Anja, en staat lekker van dr pensioen te genieten. Ze is nu 24 ofzo, geloof ik.
) sylv_n_ schreef:RakkerTwanko schreef:Napoleon staat trouwens heel zielig in n te kleine smerige stal op Schanswijk..
hoi met napoleon gaat het goed hoor hij staat inderdaad op schanswijkruiters ( mijn manege dus).
De eigenaares heet Pemmela( geen idee hoe je het schrijft)
Plucker schreef:Jah, ik bedoelde die manege die in het bos zit!!!
En king-kong is echt niet heeeel groot!!!! Het is een pony en geen paard.
Citaat:Ja ik ken Pamela en weet dat ze niet de beste eigenares is die je je kan wensen..
Citaat:Dat zeg ik!!!! (al 3x of zo.....)
sylv_n_ schreef:Citaat:Dat zeg ik!!!! (al 3x of zo.....)
ach ja lezen is ook en vak opzich voor somigge![]()
![]()
groetjes
sylv_n_ schreef:Citaat:Ja ik ken Pamela en weet dat ze niet de beste eigenares is die je je kan wensen..
nou ja ze gazt wel goed om hoor met hem vind ik !!!!!!
Voor nap is het zeker wel beter hij hoeft punt 1 niet meer te lopen in de les te lopen en wordt gewoon elke dag verzorgt als iemand van de manege erop rijd is het nog maar afwachten of ze een borstel over hem heen halen en dat doet Pamela wel![]()
dus een slechte verzorgster nou nee!!!!!!!!!!!
Plucker schreef:Jah, ik bedoelde die manege die in het bos zit!!!
En king-kong is echt niet heeeel groot!!!! Het is een pony en geen paard.
RakkerTwanko schreef:Fabiola is n klein schimmel pony'tje en Viool een Belg.. (M'n vriendin rijd daar.. Henriette.. miss ken je dr..)
. Ik heb ook nog een foto waar hij op de achtergrond rijd. Daar zie je hem wat beter
Marije_jiplover schreef:Heeft iemand een beschrijving van die fjord, Obelix? Hoe lang is die al weg? Wij hebben nu 3 jaar een fjord op een paardenmarkt gekocht die van een manege in de buurt van Hilligersberg vandaan zou komen. Hij is niet zo heel groot, maar wel erg sterk, wil altijd lopen! Zou die dat kunnen zijn? Ik ben nl nog op zoek naar meer informatie over hem.

Rohol schreef:Jah hij had idd een bles.