Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Bonte schreef:mustang123 schreef:
Bonte, nog even over de foto's die je een tijdje geleden plaatste: ik vind die foto van Pommetje zo karakteristiek! Hij staat naar het gras te kijken, wil eigenlijk niet op de foto. Wat een leukerdje was dat toch. Volgens mij was hij van de slacht gered door Con; daar hebben ze nog jaren plezier van gehad. Wie is de dame op de foto die hem vasthoudt?
Weet niet meer hoe ze heette. Ze werkte daar.
mustang123 schreef:LaFunkyJazz schreef:ik heb er ook geredenik reed altijd op de dikke haflinger Napoleon, en op Early
Ben vaak hoog geeindigt met napoleon op wedstrijden, arg die kruiwagen met koud water, verschrikkelijK!
Van Napoleon herinner ik me nou helemaal niks! Heel vaag wel dat er een Haflinger was, maar daar mocht ik vast nooit op (terwijl ik dat wel graag wou, want ik ben niet zo groot, dus dat kan best). In plaats daarvan moest ik heeeeeeeel vaak op Kiki, met bijzetteugel. Kiki was best leuk, maar ze baalde enorm van die bijzetteugel en dan waren de lessen nooit een groot succes. Van wie was Kiki een veulen, van Fern of van Miss Nearco, of nog van een ander?
zie foto bovenCitaat:cvind je mij zo groot dan? zie foto boven
), dus daarom verbaasde het me dat ik nooit op Napoleon heb gereden. Citaat:heb ook nog een foto van milders het zwijn
mustang123 schreef:Citaat:cvind je mij zo groot dan? zie foto boven
Leuke foto trouwens! Nee, we zijn allebei niet groot (jij misschien inmiddels wel), dus daarom verbaasde het me dat ik nooit op Napoleon heb gereden.
mini_bienie schreef:mustang123 schreef:mini_bienie: Wat leuk dat je Jambo hebt gereden! Waar staat hij nu en hoe gaat het met hem? Jambo was een veulen van Kleine Fons (we noemden hem voor het gemak ook wel Shampoo). Later kreeg hij nog een broertje: CrackerJack. Beide waren stout toen ze jong waren en buiten echt overmoedig. Kleine Fons was trouwens vroeger ook zo. Ik neem aan dat Jambo nu - tien jaar later - een stuk rustiger is geworden. Heb je foto's van hem?
Jambo is nog steeds stout, een beetje gemeen zelfs... maar wel erg leuk! Foto's heb ik niet meer van hem. Hij staat nu op wennekers, samen met een ander paard dat vn SRA vandaan kwam, naam ben ik even kwijt, een vos.

naomi_s schreef:is ie nogsteeds van Jolanda? die heeft `m toen samen met Admiral gekocht...
ik heb tot het einde op SRA gereden...in mijn tijd stonden daar Lizzy, Mady, Romeo, Fern, St.Georges, Sam Avon, DJ, Charlie!! mijn lieveling, Jambo en Crackerjack en de Fonsjes en Sabrina, Tommy, Brogan, Saumur, Filly,Make my Day... oh ik kan ze me zo voor de geest halen maar weet de namen niet meer...