Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Steffiegek schreef:Sorry dat over komiek klopt niet... ik was erbij toen het gebeurde.. hij had eerst zware koliek aanvallen, een nacht door, en de volgende dag, moest er met hem gestapt worden in het bos, ik, inge en robin zijn gegaan en toen is hij niet veel verder gewoon uitzichzelf gaan liggen, en op de schoot van inge.. nog even gelegen en zijn laaste zucht uitgeblazen, het ergste is dat hij daarna in de sloot is gegleden, en met de tractor eruit gehaald moest worden, we hebben zoo gehuild toen..
Manuutje1990 schreef:Steffiegek schreef:Sorry dat over komiek klopt niet... ik was erbij toen het gebeurde.. hij had eerst zware koliek aanvallen, een nacht door, en de volgende dag, moest er met hem gestapt worden in het bos, ik, inge en robin zijn gegaan en toen is hij niet veel verder gewoon uitzichzelf gaan liggen, en op de schoot van inge.. nog even gelegen en zijn laaste zucht uitgeblazen, het ergste is dat hij daarna in de sloot is gegleden, en met de tractor eruit gehaald moest worden, we hebben zoo gehuild toen..
Dat lijkt me echt vreselijk om mee te moeten maken..

gelukig zijn julli goed opgevange door de leiding dat vond ik egt super van ze!
Manuutje1990 schreef:Ik ga volgende week Zondag, heb er echt zin in.
Uitkijken voor mij he!
Steffiegek schreef:Ook hebben we afgelopen week.. afscheid moetne nemen van Stella, haflinger van aardige leeftijd...
Annetje schreef:Manuutje1990 schreef:Ik ga volgende week Zondag, heb er echt zin in.Uitkijken voor mij he!
Annetje schreef:Ik ga vanaf volgende week, een week kamp begeleiden.
Ik word dan jouw begeleidster 
Annetje schreef::j Ik word dan jouw begeleidster
Ik hoop maar dat het daar een beetje goed geregeld is, want ben er zelf ook nog nooit geweest.
Toen was het iig best goed geregeld allemaal.
Leuke pony's, en ik was toen nogal bang, en daar namen ze ook wel de tijd voor enzo.
Niet dat ik je herken ofzo, maar ok.
Alleen zou ik niet meer weten op welk paard je reed en in welke groep
Vast in groep 1 of 2, want ik heb meer met de wat minder gevorderde kinderen gedaan.