The Woody Ranch

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: The Woody Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:25

Wat was er allemaal uit dan? Al jullie spullen etc? Want dan is het best wel veel ....
Gelukkig hadden wij geen auto mee toen, dus die konden we ook niet ergens parkeren .

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 23:57

gelukkig niet alle spullen. enkel mijn tasje en mijn moeders tas. in mijn tasje zat wat geld, id-kaart, girokaart, batterij oplader en mn telefoonoplader.. in mn ma's tas vooral eten(gelukkig niet der portomonee). balen, maar goed, welke idioot legt dan ook zn tas op het zicht in feite gewoon eigen schuld.
maarja, is wel klote, het zijn toch weer extra kosten door bv. wéér een nieuwe id-kaart aan te vragen(voor de 3e keer...)

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:01

boeflover schreef:
ik ben weer terug van de woody ranch het was echt heel erg leuk, schitterende bossen. (vooral kootwijkerzand vond ik super) je kunt er echt uren rijden (tip; volg de veluwe trail, dan verdwaal je niet )

helaas ginen we gisteren op de terugweg nog rijden op kootwijkerzand, daar kon ik eerder niet naartoe omdat ik toen met een shet + karretje reed en het te mul voor die shet was om daarnaartoe te gaan) dus paard in de trailer en daar er weer uit. heb er heerlijk gereden, maar helaas was toen we terugkwamen 2 autoruiten ingeslagen!!! er zitten blijkbaar veel illegalen, dus tip; parkeer je auto dus nóóít volgeladen ergens anders behalve de woody ranch(of iets waar je zelf zicht op heb), ook al waren er wel veel auto's op die parkeerplek, niemand had helaas wat gezien...

Baluh dat je auto is leeggehaald, gelukkig maar dat ik mijn auto alleen bij de Woody Ranch parkeer of anders gewoon in een winkelstraat, wil dat echt niet meemaken!!

Van Kootwijkerzand heb ik foto's gezien op hun site
Afbeelding

Ziet er erug lekker uit

Nog 2 nachtjes slapen.... leuk hoor!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:37

Das niet zo leuk zeg! Gelukkig is er niet veel meegenomen

Kon je je zadel ergens afgesloten neerleggen? Wij hebben nl allemaal errug dure zadels, die we niet zomaar in ee schuurtje neergooien
En anders moeten ze allemaal maar in de pipowagen

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 15:54

Ik ben er ook geweest en vond het Fantastisch!!!
En wij hebben onze zadels ook gewoon bij ons gehouden..

En wat ze hier zeggen over lang rijden naar het bos valt ook wel mee!!

Het is gewoon super!!!!

En de mensen zijn daar zo aardig...

En de hondjes
(Skippy, Rusty, Rico)

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 07:45

Wij gaan vanmiddag en heb er ontzettend veel zin in! Hopen dat het weer een beetje meezit, dan komt alles goed:)

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:48

Ook wij zijn inmiddels geweest. Het was echt een supervakantie! Wij vonden vooral onze rit naar de heide mooi, en onze paarden hebben het ook geweldig gedaan.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:54

gaia schreef:
Ook wij zijn inmiddels geweest. Het was echt een supervakantie! Wij vonden vooral onze rit naar de heide mooi, en onze paarden hebben het ook geweldig gedaan.

heej onze 'ex' buurvrouw . Wij zijn inmiddels ook al weer thuis. Maar voordat we vertrokken hebben we van half 6 tot 8 uur 's ochtends nog een buitenritje gemaakt .

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 15:12

Hey wat leuk! Het is jullie dus nog gelukt om een dauwrit te maken, hebben jullie het nog droog gehouden? Hier regende het flink vanmorgen.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:46

Ja, het is droog gebleven . Alleen gister viel er wat regen in het begin van de avond, maar dat was heel weinig. Vandaag hadden we tijdens het rijden zelfs een zonnetje. Eenmaal in Zoetermeer was de lucht alweer grijs .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:47

wat leuk dit topic! Ik ga met Vippie 12 tot en met 16 september. Nu duimen voor mooi weer
Heb er echt zin in het klinkt super

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 14:10

gaia schreef:
Hey wat leuk! Het is jullie dus nog gelukt om een dauwrit te maken, hebben jullie het nog droog gehouden? Hier regende het flink vanmorgen.

Ha buuv
Wat leuk, wist helemaal niet dat je ook een bokker was, grappig

Was gezellig hé
Wij hebben inderdaad nog een heerlijke dauwrit gemaakt, de paardjes vonden het eerst een beetje raar dat we ze om 5 uur al uit het land kwamen halen, maar ook zij vonden het zeer geslaagd.

Foto's volgen z.s.m.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:04

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:32

Hey Cinzano! Ik wist idd ook niet dat jullie allemaal bokkers waren! Wel toevallig. Het was idd erg gezellig en wij hebben ook een supervakantie gehad.
Onze foto's staan op onze eigen site www.rhona.nl
Klein voorproefje....
Afbeelding
Afbeelding
Twee foto's op de heide
Afbeelding
en moe maar voldaan terug in het land

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 19:47

Heej Gaia, ook leuke foto's! Die omgeving komt me helemaal niet bekend voor hoor . Ook leuk tegelijk rollen!

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:12

Nee hè? De omgeving op jullie foto's komt mij ook helemaal niet bekend voor ! Maar oké, het kootwijkerzand zijn wij ook niet geweest (helaas)

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:09

Leuke foto's Gaia!! En die samen rollen in de wei is echt leuk om te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:19

Vippie en ik zijn net terug. We hadden op 1 dag na alleen maar mooi weer Onze fjorden stonden in dezelfde wei als de fotos hierboven. Ik vond de omgeving prachtig! Wel nadeel dat het best een endje rijden was voor je in het bos was. En de hondjes waren superlief, lekkere warme kruikjes snachts tegen je aan

Boxen en wei waren super. We hadden alleen een prijzenteleurstelling, want op de site stond dat een kampeerplaats 7,50 per nacht was (en daar ga je dan dus vanuit) en bij betalen de laatste dag, hadden ze daar 12,50 van gemaakt. Bleken ze zelf een andere prijslijst te hebben. Aangezien de 7,50 op de site staat, boek je naar aanleiding daarvan, dus lijkt me logisch dat je dat betaald. Dat werd helaas een hele discussie en uiteindelijk heb ik het naar 10,- weten te bemiddelen. Maar dit was voor ons erg teleurstellend naderhand zo voor verassingen te komen staan. Wij zullen er dus niet nogmaals heengaan

Vinden vast wel ergens anders een mooi plekje!

Maar de bossen waren geweldig. De hei ook, zo dwars door de koeien heen, errg gaaf

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 11:18

dat van die kampeerplaats hadden wij indd ook, erg jammer!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:16

idd en het feit dat je je zadel nergens achter slot en grendel kon leggen, onder het mom van: dr is hier nog nooit wat gejat... jaja nou dan zal ik de eerste zijn.....
Idd niet voor herhaling vatbaar...

en de hondjes heten btw Rico, Luci en Cindy, wat een schatjes..... die maakten een hoop goed.

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:20

Ik weet niet hoe je daar bij komt maar ze heten : Skippy, Rusty, Rico

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 17:37

Hebben we het wel over dezelfde, de 3 jackjes.... dat waren nl volgens de eigenaar hun namen, maarja dr klopte wel meer niet aan die man hihihi

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 07:14

Ik heb het van hun zoontje..

Die kwam iedere dag bij ons bij de Caravan en riep de hondjes dan om met ze te spelen..

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 07:50

Vippie schreef:
idd en het feit dat je je zadel nergens achter slot en grendel kon leggen, onder het mom van: dr is hier nog nooit wat gejat... jaja nou dan zal ik de eerste zijn.....
Idd niet voor herhaling vatbaar...

en de hondjes heten btw Rico, Luci en Cindy, wat een schatjes..... die maakten een hoop goed.

Dat vonden wij ook onwijs balen. We hebben allemaal erg dure zadels, dus we hebben ze 's nachts maar in de auto gelegd.
Wij werden juist helemaal gek van die jack's! Wat een schooi beesten zeg! (heb het niet zo op jack's )
Ik zou er ook niet snel nog eens heengaan, voornamelijk omdat je zover van het bos enzo afzit.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:00

Dat van die prijzen is niet erg netjes van ze! Dat zouden ze dan eigenlijk direct op de site moeten aanpassen!!
Ik had speciaal van te voren een factuur gevraagd over de mail met een kostenspecificatie, zo kom je nooit voor verassingen te staan en kan je eventuele discussies vooraf houden (dan kan je altijd nog ergens anders heen gaan mocht je er niet uitkomen samen )

Die hondjes (jacks) vond ik ook mega irritant!! Had zelf twee honden bij me en dat weerhield die Jacks gelukkig bij mij naar binnen te gaan (in de blokhut) maar op het terras kwamen ze wel soms... moet je eerlijk zeggen, heb ze elke keer weggejaagd, zit daar gewoon niet op te wachten!