.... Gelukkig hadden wij geen auto mee toen, dus die konden we ook niet ergens parkeren
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
....
.
in feite gewoon eigen schuld.boeflover schreef:ik ben weer terug van de woody ranchhet was echt heel erg leuk, schitterende bossen. (vooral kootwijkerzand vond ik super) je kunt er echt uren rijden
(tip; volg de veluwe trail, dan verdwaal je niet
)
helaas ginen we gisteren op de terugweg nog rijden op kootwijkerzand, daar kon ik eerder niet naartoe omdat ik toen met een shet + karretje reed en het te mul voor die shet was om daarnaartoe te gaan) dus paard in de trailer en daar er weer uit. heb er heerlijk gereden, maar helaas was toen we terugkwamen 2 autoruiten ingeslagen!!! er zitten blijkbaar veel illegalen, dus tip; parkeer je auto dus nóóít volgeladen ergens anders behalve de woody ranch(of iets waar je zelf zicht op heb), ook al waren er wel veel auto's op die parkeerplek, niemand had helaas wat gezien...

gaia schreef:Ook wij zijn inmiddels geweest. Het was echt een supervakantie! Wij vonden vooral onze rit naar de heide mooi, en onze paarden hebben het ook geweldig gedaan.
. Wij zijn inmiddels ook al weer thuis. Maar voordat we vertrokken hebben we van half 6 tot 8 uur 's ochtends nog een buitenritje gemaakt
.
. Alleen gister viel er wat regen in het begin van de avond, maar dat was heel weinig. Vandaag hadden we tijdens het rijden zelfs een zonnetje. Eenmaal in Zoetermeer was de lucht alweer grijs
. 
gaia schreef:Hey wat leuk! Het is jullie dus nog gelukt om een dauwrit te maken, hebben jullie het nog droog gehouden? Hier regende het flink vanmorgen.

. Ook leuk tegelijk rollen!
Maar oké, het kootwijkerzand zijn wij ook niet geweest (helaas)
Onze fjorden stonden in dezelfde wei als de fotos hierboven. Ik vond de omgeving prachtig! Wel nadeel dat het best een endje rijden was voor je in het bos was. En de hondjes waren superlief, lekkere warme kruikjes snachts tegen je aan

Vippie schreef:idd en het feit dat je je zadel nergens achter slot en grendel kon leggen, onder het mom van: dr is hier nog nooit wat gejat... jaja nou dan zal ik de eerste zijn.....
Idd niet voor herhaling vatbaar...
en de hondjes heten btw Rico, Luci en Cindy, wat een schatjes..... die maakten een hoop goed.
)
)