Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:Denummer1,
MSN taal is absoluut niet toegestaan hier. Wil je hierop letten?

calice schreef:hoi,
ook ik zou hier graag mijn mening over willen geven...
want stands worden altijd maar als slecht en zielig gezien.
vroeger had ik die mening ook maar sinds 2,5 jaar heb ik die mening scherp bijgesteld.
waar ik nu werk staan de paarden en pony's zowel in boxen als ik stands.
de stands zijn gewoon een lange rij voelbakken met balken er tussen en de vastzet stukken zitten gewoon aan de voerbakken (dus geen gedoe met klossen aan de touwen enz.)
de paarden komen elke dag ongeveer 4 uur los in een groep en ze gaan rond eind april allemaal het land op. en dan gaan ze rond begin oktober weer naar binnen toe.
veder kunnen ze allemaal normaal draaien en liggen in de stands en zie ik het grote probleem dan ook niet dat het slecht is enz.
momenteel staan er alleen pony's bij ons in de stands (de grootste is 1,46) maar er hebben ook paarden in gestaan.
ik vind het zieliger als een paard/pony 24/7 in een donkere kleine stal staan en ze er hoogstends 1 uurtje per dag uitkomen.
er staan allemaal paarden die op rust staan en ze genieten duidelijk van een lekker leventje want anders heb je lijkt mij geen kwieke gezonde paarden op stal staan..
en vroeger stonden bijna alle paarden op stands en toen werd er ook nooit geklaagd.. maar wij mensen willen graag alles telkesns groter zien en we willen helaas telkens meer.
en misschien kan ik met deze reactie heel bokt over mij heen krijgen maar dat neem ik dan maar voor lief...
groetjes ilse
Citaat:hoi,
ook ik zou hier graag mijn mening over willen geven...
want stands worden altijd maar als slecht en zielig gezien.
vroeger had ik die mening ook maar sinds 2,5 jaar heb ik die mening scherp bijgesteld.
waar ik nu werk staan de paarden en pony's zowel in boxen als ik stands.
de stands zijn gewoon een lange rij voelbakken met balken er tussen en de vastzet stukken zitten gewoon aan de voerbakken (dus geen gedoe met klossen aan de touwen enz.)
de paarden komen elke dag ongeveer 4 uur los in een groep en ze gaan rond eind april allemaal het land op. en dan gaan ze rond begin oktober weer naar binnen toe.
veder kunnen ze allemaal normaal draaien en liggen in de stands en zie ik het grote probleem dan ook niet dat het slecht is enz.
momenteel staan er alleen pony's bij ons in de stands (de grootste is 1,46) maar er hebben ook paarden in gestaan.
ik vind het zieliger als een paard/pony 24/7 in een donkere kleine stal staan en ze er hoogstends 1 uurtje per dag uitkomen.
er staan allemaal paarden die op rust staan en ze genieten duidelijk van een lekker leventje want anders heb je lijkt mij geen kwieke gezonde paarden op stal staan..
en vroeger stonden bijna alle paarden op stands en toen werd er ook nooit geklaagd.. maar wij mensen willen graag alles telkesns groter zien en we willen helaas telkens meer.
en misschien kan ik met deze reactie heel bokt over mij heen krijgen maar dat neem ik dan maar voor lief...
groetjes ilse

Cassidy schreef:Van stands is heel makkelijk een box te maken. Zodat het paard of de pony niet met het hoofd vast hoeft te staan.
, dus kan je minder paarden kwijt. kizz_rianne schreef:zo denk ik erover

Bonte schreef:Niet elke stand is groot genoeg om box te worden. Ze zijn niet klein, maar een boxformaat, dus kan je minder paarden kwijt.
x_shirley_x schreef:Die stands ben ik het ook niet mee eens, ik reed op een manege(had daar me huurpony staan)en daar hadden ze ook die stands, ik ken ook iemand die een drachtige pony in n stand had staan, ze is gaan veulene en kon de vlies niet van het veulentje afhalen..dit veulen heeft het ook niet gehaald
Vind ik egt niet kunnen !!