Ja, ben heel blij met hoe ik nu zit, maar moet zeggen dat ik het ook flink heb getroffen
Verzorg al 4 jaar op dezelfde stal, waar de paarden die ik verzorg, praktisch eigen paarden kunnenb eschouwd worden. Ik ben de enige die er mee bezig is, alleen heb ik er geen kosten aan verder
Nadeel is dat ik wel veel paarden heb verloren, uit het oog heb verloren en dat soort dingen... Dat is het allergrootste nadeel... De eigenaar kan ze zo van de ene op andere dag verkopen, hij/zij blijft beslissen over het paard wat er mee gebeurd enzo... Heeft voro nogal vreselijk nare situaties gezorgd... Maar daarnaast, ik heb de rust en vooral vrijheid daar op stal, en dat vindt ik heerlijk, kan ik niet meer zonder. Eigen paard zou ik dat niet snel meer krijgen, met pensioen stallen enzo.
Met NIekje ben ik ook dik tevreden. Jaja, ik verzorg op twee stallen Niekje mag ik ook veel mee, en rijdt ik vooral buiten mee. Heerlijk. Vrij gelaten, maar toch hoef ik niet zelf belangrijke beslissingen e.d. te nemen. Beetje tegenstrijdig met wat ik hier boven vertel, maar er is dan ook een groot verschil in het doen en laten van de eigenaren.
Ik verzorg 2 paarde, op 2 verschillende stallen. En als ik een keertje niet kan, geen tijd heb, geen zin, kan ik gewoon afbellen (of niet komen) en dan hoef ik me verder niet veel zorgen te maken. had ik een eigen paard, moest ik vervangen zoeken etc etc.
Toch blijft de droom wel hoor, een eigen paard!! Het kriebeld nu weer heel erg... Omdat het nu zo klikt met een van de paardjes... En ik die eigenlijk niet kwijt wil... Maar goed, tijd en geld gebrek is niet echt een goede combie met een eigen paard natuurlijk.
Later als ik groot ben , genoeg tijd heb, een vast ritme in mijn leven (nu opleidingen, veranderingen etc) en ook een vast en groot genoeg inkomen heb, komt er zeker een eigen paard. Tot die tijd ben ik heel blij met verzorgpaardjes.