Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
pharagirlke schreef:ktt is de afkorting van kattevenia.
Als ik zie hoe jullie tegen elkaar doen (zielig kind, trutje.....) vind ik dat bijzonder kinderachtig voor mensen van ongeveer 18.
en tuurlijk komt dit door de discussie rond ultra, maar sommige dingen oa die teksten van DnG hebben niets met het onderwerp te maken, bij die laatste vrag ik me trouwens ook af op wíe ze nou eigenlijk reageert
) te geraken .. Je moet dus al ervaren mensen hebben (die ook tijd hebben) om die paarden te brengen, want ze zijn meestal nogal 'vrolijk' als ze naar de weide mogen (wat natuurlijk normaal is maar je kan dan bv. geen kind van 12 jaar met een paard wegsturen) en sinds dat er eens een paard is moeten afgemaakt worden nadat ze gezellig op de weide hadden gestaan hebben ze dat een tijd niet meer gedaan .. Wat heeft het voor zin om paarden op de wei te zetten als er altijd eentje kreupel (of nog erger) terugkomt? 
)aan en dan mag Mieke weer in het bos.. Maar ze doen nu eerder Ultra, velvy en cora weg, omdat zij tegenover Mieke een gevaar zijn voor de ruiters... Mieke bokt er geen ruiter vanaf, die andere 3 wel... Dan is de keuze snel gemaakt wie er eerst weg moet he?
)
Dat was idd vroeger ja..
Hoewel nu doen de dochters en die hun vriende da tegewoordig. Dus ja. Tenzij ge goed ligt bij hun moogt ge nie meer helpe
veel reacties zijn er niemeer .. majah hopelijk dat dieje pony ne goeie thuis krijgt en dan zal die ruiter nog wel verschieten van wat voor een goe paard em heeft.. (hoop ik toch
)
Noeki schreef:GY MET U 2 VOELT U appelflap WEL STOER HE![]()
MAN MAN GY DENKT OOK DAT GE ALLES WEET !!! he ma das ni gy meent u beide zo veel ooo kattevenia is van my
alsk eerlijk ben ik kattevenia DE ONVRIENDELIJKSTE manege ooit appelflap ge jaagt met u 23 iedereen weg jong
en ge moest een swete hoe ze over u kwebbele k hou my nu nog maar stom kinder !
Noeki schreef:GY MET U 2 VOELT U appelflap WEL STOER HE![]()
MAN MAN GY DENKT OOK DAT GE ALLES WEET !!! he ma das ni gy meent u beide zo veel ooo kattevenia is van my
alsk eerlijk ben ik kattevenia DE ONVRIENDELIJKSTE manege ooit appelflap ge jaagt met u 23 iedereen weg jong
en ge moest een swete hoe ze over u kwebbele k hou my nu nog maar stom kinder !
blijkbaar niet
dusjah kan dit worden uitgesproken want dit is niet fun !!
Noeki schreef:Kijk eh ik ga ff rustig proberen te doen want ik ben kwaad ! ik weet dat ik me hier goed belachelijk gaat
Maar ik vind het zo stom dat mense die ouder dan my zijn altijd muilen tegen my ! en daar kan ik van verreken maar waar dit nu over gaat :
waat ik niet ! Bianca schreef me een drijgmail en sabine begon mee toe toen uhh jah jullie zijn wel ff ouder ! uhhh jah en dan komt dat zo over van rot ma op tis onze manege en niemand moet u en van dat allemaal nou jah ? uhh voel ik me ook niet derek blij mee he ! En bianca heeft me verwijder van t forum omdat ik iets van trutjes zij nou ja dat was gwn zodat mensen gingen stemmen maar ik dat die mense zijn tog ouder die snappen dat welblijkbaar niet
dusjah kan dit worden uitgesproken want dit is niet fun !!
xz noeki
Citaat:Noekie, gaarne je bericht leesbaar houden door gebruik van leestekens en correct Nederlands.