psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 21:53

Da's idd ook een goed idee!

Unaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:44

een beetje laat, maar kwam het toevallig zo tegen. Ik heb 12 jaar gereden bij Joke. Ben er twee weken geleden nog geweest om inderdaad jeugd sentiment op te halen, was echt leuk om daar weer te zijn. Ik ben ook weer helemaal op de hoogte van alle gebeurtenissen ivm de verhuizing enz. Veel pony's zijn er niet meer, maar degene die er nog zijn, zijn echt geen steek veranderd. Wisten jullie dat dodo inmiddels ook al weer 21 jaar is? Raar he? Mocht er iemand nog willen gaan kijken, moet je snel zijn, want 7 maart 2007 krijgen ze de sleutel van hun nieuwe inkomen. Al snel zullen ze dan met de pony's verhuizen, dus wie jeugd sentiment terug wil, moet snel zijn!!

mikeeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:47

ik heb er ook even gereden:) alleen ging toen naar wintelre waar ik nu nog steeds ben!

ze zyn er volgens my enit me gestopt maar ze gaan naar een andere locatie.. het nieuwe industrie terrein(zoo ongeveer achter myn huis) ze zyn er al druk me bezig op de plaats waar eht zou moeten komen.. en als eht goed is zouden de paardjes megaan.. ben benieuwd.

xx

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 20:12

Unaira > Welke periode heb je daar gereden? Wat is jouw naam? Welke pony's stonden er nog? Waar gaan ze naartoe verhuizen? Blijft de manege? Zo, dat zijn wel weer even genoeg vragen *LOL*

Unaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:31

Unaira = ilse. Je kent me wel, weet niet meer welke periode ik daar gereden heb. Jaar of 10 geleden zo'n beetje. Maar je kent me wel, je hebt zelfs een blauwe maandag bij ons gewerkt op de dierenkliniek in veldhoven. De meeste pony's zijn weg, maar zal even opnoemen wat ik weet.
Kitty, misty en angela staan ergens in een wei bij st oederode, ze staan daar van hun pensioen te genieten. Beauty, ramses, dodo, flip, loes, bonny, zarno, rita, sientje, lovely en benno zijn er nog. Daar gaat het goed mee. Sommige lopen nog gewoon mee in de les, met dezelfde streken die ze vroeger hadden! Echt grappig om dat terug te zien. King, rakker, satan, goofy, maya en carlo zijn helaas overleden om verschillende reden, veelal ouderdom. Maar raad je aan om eens te gaan kijken nu ze er nog zitten. Vanaf 7 maart beginnnen ze met verhuizen en dan gaan ze naar de grensweg in borkel en schaft. Wel een eindje weg dus. maar ze krijgen er meer grond en een rijbak enz voor terug. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het er daar uit gaat zien. Maar het allerbelangrijkste blijft dat de pony's gewoon mee gaan! Maar piet kennende, zou die ook niet anders doen, de pony's gaan altijd voor!! De juiste instelling!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:06

Jeetje, dat Angela nog leeft!! Die is echt al heel oud!!
Maya helaas overleden..die was toch helemaal niet zo oud?
Peerke Flip Cool die zorgt wel voor zichzelf Haha! de eeuwige grapjas Clown

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 23:07

Dan ken ik je idd nog wel Lachen Heb jij enig idee waar ergens in Sint Oederode Kitty, Misty en Angela staan? Jauke staat namelijk ook in Rooi, dus kan ik misschien een keer langs rijden!

En tja, langs gaan bij Joke en Piet, enerzijds wil ik wel, anderzijds, het is toen zo stroef gegaan allemaal. En onvoorstelbaar dat er nog zoveel ponys van goed 15 jaar geleden gewoon nog in de lessen meelopen! Het zijn wel echt sterke dieren hoor! Borkel en Schaft ben ik geboren *LOL* grappig dat ze daarheen gaan!

Enneh, hoe gaat het met jou Ilse? Werk je nog steeds bij de Kempen? En hoe gaat het met je paardje? Je profiel is nog akelig leeg namelijk Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:19

kitty Lovers daar heb ik op leren rijden Haha! Haha! kreeg 10 lessen voor mn 10e verjaardag, ben nu bijna 25 Nagelbijten / Gniffelen
en goofy ken ik nog als toen die als niet zadelmakke pony aankwam, als ik het me goed herinner!

zarno sientje bonny en benno waren toe jong met de nodige streken, dat weet ik nog wel!
en beauty heb ik nog wel ns op gereden en rita en naja de meeste wel geloof ik!

Unaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:19

Gilian > ongelooflijk he van angela! ze ziet er ook echt oud uit, maar doet het verders nog goed. Maya hebben ze in moeten laten slapen omdat ze last van d'r longen/luchtwegen had. Ze was constant benauwd en dat werd steeds erger. Wel sneu, maar denk wel een goede beslissing geweest. Gilian, jou zie ik over een paar weken denk ik wel, 18 maart sta ik ingeschreven bij de wedstrijd op de korze. Misschien tot dan!

Amable > Ik weet niet waar de pony's in st oederode staan. Weet alleen dat ze bij een oude man staan en dat die voor ze zorgt. En als het goed is en er genoeg ruimte enzo is, komen ze dalijk na de verhuizing ook gewoon weer terug bij de rest in Borkel.
met mij gaat het verders prima, werk nog steeds bij de kempen en dat bevalt me prima. Pas samen gaan wonen, gaat ook prima! Dus kan niet beter zou je zeggen. Ik weet niet welk paard je van mij kende, maar Gorlands heb ik niet meer, die heb ik helaas 2 jaar geleden af moeten geven. Heb toen getwijfeld, maar toch een nieuw paard gekocht. Ze was 3 toen ik haar kocht, kon nix. ben gaan oefenen, na een jaar wedstrijdjes gaan rijden en zit nu in de L1, gerechtigd om naar de L2 te gaan, maar daar wacht ik even mee, laat haar nl in april dekken, dus moeten dat nog even afwachten. maar goed, dit wordt een lang verhaal zo, heb nog geen tijd gehad om mijn profile te vullen met info en foto's. dat komt wel ooit, hoop ik Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:20

Is dit die manege onder een viaduct oid?

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:57

Iris82 schreef:
Is dit die manege onder een viaduct oid?

Yep, dat klopt Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 08:39

Oeh daar heb ik mijn aller aller aller eerste les gehad op een zwarte shetlander volgens mij. Lachen

Ik weet wel dat als ik links wilde ging dat beest rechts en ik was toen heel snel van mijn paardrijgekte bekoeld. Was toen volgens mij ook pas 4/5 en ik had nog niets bij te zetten. Lachen
Daarna ben ik op mijn 6e weer begonnen bij de Kempen.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:00

Haha dat zal King wel geweest zijn Haha!
Dat was een hele lieve maar errug eigenwijze pony Clown

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:34

Ik wilde al op paardrijden zodra ik kon praten. Lachen
Maar toen ik op dat beest moest, was ik gelijk afgekoeld!
Ik vond het verschrikkelijk. Waarom deed ie niet gewoon wat ik wilde?

Heeft een jaar geduurd voordat ik het nog maar een keer geprobeerd heb. (op een andere manege)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 07:46

welk viaduct dan? Ik woon in Veldhoven maar heb geen idee.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 08:10

Zouden ze De Locht niet gewoon bedoelen, Lielle? Denk het wel Ja .

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 09:57

vlakbij het mmc ziekenhuis in veldhoven. De run heet het daar dacht ik.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 10:02

Oja, dat zou ook nog kunnen, is eigenlijk meer waarschijnlijk, Jen Ja .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:42

kan het me nog steeds niet voor de geest halen, en ik woon daar echt heel dichtbij. Zeg maar bij dat tuincentrum?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:48

ja de straat van het tuincentrum in(je bedoeld toch dat tuincentrum voorbij het Maxima, waar je al bijna over het viaduct boven de snelweg gaat richting waalre?)
daar naar links de straat van het tuincentrum in en dan die weg helemaal uitrijden, dan komt er een bocht naar links en dan meteen rechts is weer een viaduct(Ulenpas) dan kom je in die wijk met allemala leuke grote huizen uit
maargoed zo ver hoef je niet want vlak voor die bocht naar links ligt het al aan de rechterkant, meteen naast de snelweg
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 05-03-07 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:49

De Run 4228
5503LL Veldhoven

ze heten trouwens de Graauw, dacht ik me al te herinneren en kwam er met adres zoeken idd achter Knipoog
staan er ook in als butaan/propaangas vulstation en dat klopt idd ook al heb ik er nooit wat van gezien ofzo, maar als je op de snelweg rijd zie je een enorme hoeveelheid gasflessen achter hun huis staan.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:37

Tegenover de veilinghallen Knipoog precies langs de snelweg.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:56

veilinghallen Verward Ik woon hier al 8 jaar maar leer allerlei nieuwe dingen.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:17

Lielle schreef:
veilinghallen Verward Ik woon hier al 8 jaar maar leer allerlei nieuwe dingen.

Hahaha Haha!

Hier een plattegrondje.
De zwarte "stip" Clown is psc 't broek.
Afbeelding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:18

ik ga er woensdag eens langs rijden *LOL*